Absoluut, maar dat lukt wel met jou em Lipo.
Toch wel een beetje negatief. Overal waar je liep en zat hoorde je Nederlands praten. Wij hadden dit niet verwacht, gingen hierheen omdat het niet zo toeristisch zou zijn. We wilden het drukke Ned. ontvluchten. Het viel ons ook tegen dat je bij de restaurants en drinkgelegenheden vervelend werd aangesproken om daar te komen eten en drinken. Dit hadden wij op andere Griekse eilanden nog niet meegemaakt. Karpathos was leuk maar voor ons geen 2de keer meer. Maar smaken verschillen, wij respecteren ieders mening.
Nu word ik extra nieuwsgierig Joke…ik ga de 6e en zal het terugkoppelen hier. Ik heb al ruim 25 jaar “griekenlandervaring” op grotere en kleinere eilanden en het vasteland, dit leek me een van de minder toeristische plekken. En wat de ene hinderlijk het retsaurant in lokken vindt, vinden andere mensen weer grappig, zo zitten er meerdere kantan aan natuurlijk.
Ik ben heel benieuwd en met dit sombere weer krijg ik er nog meer zin in!
groetjes, Mickey
Jammer dat je zulke negatieve ervaringen hebt gehad Joke. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, daarom ga ik ook nooit in het hoogseizoen naar Karpathos maar altijd in juni of september dan is het daar veel relaxter. Ik heb trouwens nog nooit meegemaakt dat ze je een restaurant proberen in te trekken zoals in Turkije wel gebeurt.
Joke schreef:
>
> Toch wel een beetje negatief. Overal waar je liep en zat
> hoorde je Nederlands praten.
Gezellg met landgenoten onder elkaar
Wat is er mis met Nederlanders?
Wij hadden dit niet verwacht,
> gingen hierheen omdat het niet zo toeristisch zou zijn. We
> wilden het drukke Ned. ontvluchten. Het viel ons ook tegen
> dat je bij de restaurants en drinkgelegenheden vervelend werd
> aangesproken om daar te komen eten en drinken. Dit hadden wij
> op andere Griekse eilanden nog niet meegemaakt
Wij wel Joke.
Op Kos,Rhodos ,Kreta en Corfu.
Op Lesbos niet,maar daar waren wij 20 jaar geleden,dat zal inmiddels wel veranderd zijn.
Gr Fleur
. Karpathos was
> leuk maar voor ons geen 2de keer meer. Maar smaken
> verschillen, wij respecteren ieders mening.
Hoi Joke,
Ik heb dat in de vele jaren dat ik op Karpathos kom meegemaakt bij die barretjes in het midden van de boulevard. Die met de witte tentdoeken. Het gebeurt ook bij de aankomst van de boot in Diafani voor wie daar niet bekend is. Reuze.vervelend maar het is zeker niet exemplarisch voor Karpathos. Voor wie zijn eigen gang gaat en zich niet laat leiden door de toeristenmaffia prikt hier snel doorheen en ziet de authententiciteit. Of zou er afgelopen jaar een omslag hebben plaatsgevonden. Graag meer info hierover van de andere Karpathos-gangers.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?