Tips en aanbevelingen Pigadia eo

• herbert

De Grieken geven helaas niets om poezen of katten Mickey. in de zomer worden ze gevoed door de toeristen maar in de winter gaan ze helaas bijna allemaal dood , ze worden zelfs afgeschoten en dat vind ik behoorlijk triest. Ik hou veel van Griekenland en de bevolking maar dit vind ik toch een mindere kant van ze !

• Mickey

Ja Herbert,

dat zie je helaas in heel veel landen zo. Als ik in Griekenland ben hebben we inderdaad vaak een “vakantiekat” aanlopen. Ik moet me inhouden zo'n diertje niet mee naar huis te nemen en een mooi leven hier te geven. Ook dat is wel een vergelijk met Zuid-Afrika, huisdieren zijn daar meer voor bewaking (honden) dan als gezelschap. En de manier waarop er mee wordt omgegaan is heel anders. Toch is het daar ook prachtig om de grote “katten” te zien. Laatst in het Kruger Park, zo voor de auto lagen ze op de weg, geweldig!

Nu ga ik me op de Karpatoser katten verheugen!

Mickey

• herbert

Ik zou ook nog eens dolgraag naar Z. Afrika gaan, dat is al jaren een hartewens van me. Ik heb daar erg goeie verhalen over gehoord. Maar ik ga iedere keer weer naar Karpathos haha. ben ook aangestoken door het “virus ”! ga in september alweer voor de 9-de keer. Maar volgend jaar nu echt eens iets anders, er zijn nog zoveel mooie plekken op de wereld.

• Ingrid

He Herbert, dat zei je van dit jaar ook dat je wat anders wilde en dan ga je toch weer!

• herbert

Dat is het virus Ingrid, dat moet jij toch ook weten. daar kom je waarschijnlijk nooit meer vanaf ! maar beter deze verslaving dan een andere, nietwaar ??

• Ingrid

volgend jaar wil ik nog niet aan denken. tenzij ze in den haag snel iets doen aan die schoolboeken, is dit m'n laatste griekenland zomervakantie met kids

• Mickey

Herbert

Misschien vind je het leuk op mijn website te kijken. Ik heb er namelijk familie en een huis, ook voor vakantiedoeleinden

Groetjes, Mickey

www.witrivier.tk

• Paul

Hi Mickey,

Diafani ligt in het noordoosten van Karpathos. Door de slechte wegverbinding is het redelijk geisoleerd van de rest van het eiland. Het gaat om de natuur en de bewoners daar. Ik kom er al 30 jaar en heb me nog nooit verveeld. Als je er bent is een goede “ingang” Gabriella van het Grieks/Italiaanse restaurantje Gorgona. Meer info kun je vinden op: www.diafani.com

Groetjes,

Paul

• Mickey

Dank je wel Paul, een bezoek aan Diafani komt er zeker bij! En dat restaurantje onthoud ik!

Groetjes, Mickey

• herbert

Ik heb op je site gekeken Mickey en het ziet er prachtig uit. ik zou daar best een keer naar toe willen maar ik vraag me een ding af……..is het daar veilig ??? wat dat betreft hoor je veel negatieve verhalen over Z. Afrika en dat beangstigt me een beetje !