Tips en aanbevelingen Pigadia eo

• Mickey

Hallo allemaal

over 2 weken verras ik mijn vriend met een weekje Katpathos, Pigadia, appt. Akti. Graag zou ik van jullie tips hebben waar we gezellig kunnen eten en wat de moeite van het bekijken waard is. We hebben maar een weekje, en willen dat besteden met lekker luieren, eten en drinken, maar ik wil ook graag wat van de typsich griekse sfeer proeven, die er volgens de verhalen nog is op Karpathos. Ik ben al meerder malen in Griekenland geweest, maar nog nooit op Karpathos. De verhalen over authentieke sfeer, rustig etc spreken me erg aan.

Alvast bedankt voor de tips!

Mickey

• Gonnie

Als je een autootje huurt ga dan vooral naar Kyra panagia,Messochori,Arkassa Othos,Volada, Lefkos,Finiki. Mooie authentieke dorpjes. Met de boot kun je naar Olympos, ook zeker de moeite waard. Gewoon een kaartje kopen aan de haven de rest is dan geregeld. Ben je afhankelijk van de touroperator, doe dan de 7 dorpentocht, dan zie je toch nog heel wat van het eiland. Veel plezier, ik ga over 3 en een halve week.

• Ingrid

en eten doe je in 1 van de vele restaurantjes en tavernes die Pigadia rijk is.

je wordt niet naar binnen gepraat, maar je kan rustig rond wandelen en een keus maken waar je zou willen eten. veel plezier! ik ga (pas) over 7 weken.

• Paul

Ik beveel aan om een paar dagen in Diafani een hotelletje te boeken. Zeer authentiek, toch kosmopolitisch door de mind van de bewoners en een natuur die aangemerkt kan worden als habitatgebied op Eurpees topniveau.

• Ingrid

Paul, ze gaan maar een week!

• Ron

:-)

• Paul

Prima toch daar kun je veel in doen.

• Ingrid

maar altijd te weinig :(

• Paul

Ik ben een optimist.

• Mickey

Bedankt allemaal!

Als ik het zo begrijp is de week te kort en wordt dit een nieuwe verslaving (mijn andere is Zuid-Afrika).

Inderdaad we gaan maar een week deze keer. Te kort, begrijp ik nu… ;-)

Aan de hand van jullie tips gaan we er een lekkere week van maken. Heerlijk die voorpret, terwijl mijn vriend nog niet eens weet dat we de 6e al gaan… pfff moeilijk hoor om mijn mond te houden.. nog volhouden tot dinsdagavond, dan krijgt ie zijn kadootje, sfeervol in een grieks resaurant hier.

groetjes, Mickey

www.witrivier.tk

(dat is de website van die andere verslaving)