Tips en aanbevelingen Pigadia eo

• joke1

beetje flauw fleur om zo af te geven op joke

wij zijn zelf ervaren karpathos gangers maar idd het was dit jaar een en al nederlanders en vooral vrouwen

helaas komt dit omdat de libelle een promotiereis dit jaar weer maakt naar karpathos, daar zijn zoveel mensen op afgekomen dat daarom martinair dit jaar een late vlucht maakt op vrijdagavond.

als je op het strand lag was minimaal 98% nederlands zodat je toch een heel ander sfeertje krijgt, maar karpathos blijft ondanks dat toch nummer 1

volgend jaar heeft de libelle/sunrise weer een andere bestemming in griekenland op het programma staan, dus een tip als je geen nederlands wilt horen NIET naar deze bestemming gaan.

• Fleur

Het was mijn bedoeling niet om op Joke af te geven hoor..het maakt mij alleen niets uit of er nu veel of weinig Nederalnders zitten.

Fleur

• Mary

ca 13 jaar geleden (kan ook 15 zijn) was Libelle er ook inderdaad veel vrouwen en veel NL. Niet tussen 18.00 en 21.00 uit eten gaan van 10 uur zijn de hollanders weg en na 22.00 uur eet je tussen de grieken als je bij de juiste zaken komt.

En wordt je ook niet naar binnen gelokt.

• Fleur

Sorry Joke..ik heb het begrepen,het is anders dan anders.

Dat wist ik dus niet en ik begrijp nu waarom het tegenviel ( heb even gekeken op google) Maar tot mijn verbazing is er nog plaats zat in het hoogseizoen en ik moest moeite doen om een vakantie te vinden op Karpathos :?

Alles wat ik probeer is nog vrij bij Libelle :?

Fleur

• Mickey

Fleur

Ik heb vorige week donderdag nog geboekt via D-reizen, voor 6 t/m 13 juli, een voudig appartementje, alleen logies voor € 750. (2 pers) Niet bij Libelle dus…

Maar als er veel vrouwen zijn (en dan niet van die gezellige) dan moeten we maar engels praten, haha ;-) of mijn beetje grieks uit de kast trekken, maar dan gaat mijn vriend me zo gek aankijken….

We wachten maar af, er is nu toch niets meer aan te doen en het kunnen natuurlijk ook gezellige dames zijn (die je trouwens ook niet op hoeft te zoeken.)

Maar wat ik wil zeggen, er is dus nog plaats hoor!

groetjes, Mickey

• Paul

Hoi Mary,

In mijn bericht schreef ik dat het “lokken” van toeristen slechts beperkt voorkomt op Karpathos. Het is zeer gematigd als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de praktijken op Kreta en Rodhos. Nu ik jouw bericht lees wordt de suggestie gewekt dat het schering en inslag is tot 22.00 uur, althans in Pigadia. Ik kan me niet voorstellen dat het lokken is geintroduceerd door Libelle. Dit houdt in dat we een verschil van mening hebben of zou mijn waarneming iets te maken kunnen hebben met het feit dat ik altijd buiten het hoogseizien in Karpathos ben ?

• Mickey

Paul

Ik ga het voor je na over 1,5 week, oke?

Groetjes, Mickey

• Paul

Prima Mickey

• Mary

Nee geen schering en inslag maar ALS het gebeurt dan tussen vermelde tijden daarna niet meer want de “toerist” gaat voor 9 uur aan tafel.

Mij vragen/loken ze nooit tenzij er weer nieuwe ober zijn aangerukt uit voormalig oostblok.

Enige waar ik “last ” van heb is dat ze me vragen hoe het gaat en waarom ze me vorige zomer niet gezien hebben ( kom liever in de winter) en hoe het gaat met mijn moeder en de buisiness en of ik al een huis wil.

En dat dan bij elke zaak waar ik voorbij kom en zo kan een rondje haven een hele avond duren.

Maar misschien probeer ik een week hoogseizoen als er een leuke aanbieding is

• Gonnie

Zoals jullie inmiddels wel weten ga ik altijd in het hoogseizoen. Tuurlijk proberen de div. obers je naar binnen te lokken. Mijn ervaring….vriendelijk terugknikken en stug doorlopen! Als je van te voren bedenkt waar je naar toe wil lukt dat goed!! En als je dat niet weet…jij beslist toch waar je die avond wil eten of drinken!!! En niet te dicht langs die opdringerige mensen langs lopen helpt ook !