Tips en aanbevelingen Pigadia eo

• Mickey

Hoi Herbert

We dwalen een beetje van Griekenland af zo (sorry webmaster), maar je e-mailadres is verborgen dus ik kan je niet rechtstreeks bereiken.

Ons huis is in Witrivier, een klein stadje, 2 km van het Kruger Park af. Het complex is ommuurd met een elektrisch toegangshek, dus vrij veilig, De omringende bewoners wonen er ook permanent, het is gewoon in het dorp, niet op een plot een eind van de bewoonde wereld af.

Zuid-Afrika is crimineler dan Nederland, maar met de normale veiligheidsregels kom je een heel eind. Pinnen overdag in een winkelcentrum, niet in het donker op onbekende plekken gaan rondlopen, laat dure sieraden thuis, zwaai niet overdreven met dure camera's etc.

Dit deel van Zuid-Afrika is ook vrij veilig, het gevaar zit 'm vooral in de grote steden Johannesburg en Pretoria. Het gebied wordt ook wel beschreven als de Panoramaroute omdat er erg veel mooi natuur is en mooie dingen te zien zijn.

Heb je verder vragen, dan mag je me rustig prive mailen hoor!

Groetjes, Mickey

www.witrivier.tk

• herbert

Ja, we dwalen een beetje af van Karpathos maar dat gebeurt wel vaker op dit prikbord hoor, daar stoort niemand zich aan volgens mij. ik zal je zeker een keertje prive mailen met wat meer vragen. alvast bedankt !

• Joke

Wij zijn net terug, het eiland vol met Nederlanders!!!!!!! Zeker 80 %

• Ingrid

MIckey, afdwalen van de topic is normaal hier. :) Hoef je je niet schuldig over te voelen.

• Mickey

je bent welkom!

Mickey

• Mickey

Gelukkig maar, op een ander pikbord waar ik op lees worden berichten ook soms opeens verwijderd (en ik had nog niet al jullie tips overgeschreven…) De sfeer op de prikborden is nogal een verschil, soms vechten ze elkaar echt de tent uit. Maar hier klinkt het wel erg gezellig, ook met jullie etentje enzo. Leuk!

groetjes, Mickey

• Ingrid

daarom zijn er een stel van het andere pb een eigen pb (kafeneio) begonnen.

http://www.forumservice.nl/basic/index.php?id=1202

• Paul

We discusieren over van alles en nog wat en een ruimhartige benadering van de thema's maakt het een levendig prikbord. We houden er natuurlijk wel rekening mee dat als iemand een vraag stelt die vraag beantwoord wordt, maar dat sluit improvisatie natuurlijk niet uit.

• herbert

En een beetje humor Paul !!

• herbert

Bedoel je dit positief of negatief Joke ??