Waarom ook al weer ?

  • didog

    Tijd voor de hoofdvraag.

    Het verschil tussen Terschelling, Ibiza en Karpathos, grosso modo.

    Lampedusa en Saria.

    Bali en Schiermonnikoog en Kassos.

    Allemaal eilanden, waar maakt K. tot de ultieme bestemming.

    Wat vind je daar ?

  • Byrd

    Het gevoel dat er een thuis is waar je altijd terug op kunt vallen.

  • InVo

    Wat ik daar vind? Mijzelf terug die ik in de alle hectiek van alledag ben kwijtgeraakt.

  • Lipo

    Waarom? Omdat ik daar in 1997 mijn zonnebril verloren heb en die ga ik sindsdien tegen beter weten in elk jaar een paar keer zoeken.

  • InVo

    Ha Lipo! weer (even) terug van K.?

    Ook geen autootje op V-P?

  • Byrd

    B)

  • marilou

    Hoi,

    Omdat wij er nog nooit zijn geweest en op heel veel andere, fantastische! eilanden wel.

    En nu maar hopen dat wij niet te verwend zijn geraakt door voorgaande vakanties met veel natuurschoon, bijzondere dieren, cultuur, prachtige uitzichten, gezellige dorpjes en haventjes en ja ook gave (maar soms touristische) archeologische vindplaatsen, musea, grotten, kloven enzovoorts. Ik vind het dus wel een goede vraag waarom eigenlijk Karpathos?

    Wij hebben begrepen dat het op Karpathos vooral draait om de authenticiteit, de rust en de eenvoud, de heerlijke zee en de wind. Ik denk dat we ons wel zullen vermaken.

    Volgend jaar wordt het tijd voor Thailand, de kinderen worden wat groter, en dat lijkt ons na al die jaren wel weer eens te gek. Ik verheug me daar weer op die andere sfeer, en het vinden van schelpen op het strand en het lekkerste fruit van de wereld. Maar eerst nog 1 keer Griekenland, yea!

    groeten,

    Marilou

  • Lipo

    Waar, wat of wie is V-P?

    Vice Premier (waar ik overigens niet op gestemd heb)? Valet Parking (die wij bij ons thuis overigens niet hebben)? Voorne Putten (waar ik overigens niet woon, kijk maar na)? Vals Plat (waar ik overigens nooit fiets)? Veel Plezier (dat ik overigens wel vaak heb)? V-Power (dat ik overigens niet tank)?

    Zeg het maar.

  • InVo

    hihihi… mijn geografische kennis van NL laat mij in de steek (lagere school is ook al heel lang geleden) en heb verzuimd de atlas te raadplegen. ;-)

  • Lipo

    Maar… het was in de buurt.