Waarom ook al weer ?

  • Byrd

    Ik kijk er naar uit want tot nu heb ik nog niet iets leuks of nuttigs van jou tegengekomen. De bijdragen van Drekes zijn dat toevallig wel Vera.

  • InVo

    Pcies. :)

    Zijn we het toch ergens over eens

  • InVo

    well done, Byrd.

    Vera, makkelijk he, schoppen tegen de schenen van onbekenden.

  • Guil

    Ik kom regelmatig bij mijn oma in het verpleegtehuis. waar mensen met verschillende gradaties van dementie wonen . De gesprekken die ik daar hoor zijn van hetzelfde nivo als de "discussies' op dit prikbord.

  • Vera

    ik moet nog gaan hé, ik sluit dit prikbord af!!!! nog nooit zo een slechte ervaring gehad pfffff!!!!

  • InVo

    Byrd (en ik) kijkt nu al uit naar JOUW nuttige bijdrage op dit prikbord.

    Συνέχισε …

  • didog

    De Akropolis, 3000 jaar geleden, is er niks bij.

    Wat overeind blijft : er wonen prettige Grieken, het is er goed toeven en een ieder, zelfs de verdeelde Hollander, vindt er iets dat bevalt, beklijft en doet terugkeren.

    Ik hoop oprecht dat Vera hier terugkeert met háár ervaringen.

    Dido

  • drekes

    Hoe kunNEN(mv.) Byrd en jezelf,van Vera een nuttige bijdrage verwachten,als ze vragende partij is,en niets kent van het eiland,net zoals ik?Daarom wordt juist een prikbord geraadpleegd….

    groetjes van drekes.

  • drekes

    Natuurlijk kan ik niet spreken in Vera's naam,maar IK, zal zeker na mijn vakantie terugkeren op het prikbord,al was het maar om de mensen,die mij de zeldzame,nuttige tips gaven te bedanken.Eén ding weet ik zeker:dit prikbord zal zeker geen 3000 jaar overleven,indien ‘sommige mensen’ de waarde van een prikbord niet kunnen vatten,,en het begrip,waar het voor staat niet kunnen respecteren.Nu iedereen ingelogd moet zijn ,is het zo makkelijk om een' onderonsje' te hebben.(Kan er ook makkelijker geroddeld worden in ‘intieme ’sfeer.)

    Daarom denk ik dat, nu iedereen de tijd heeft gehad om zijn zegje te doen,het tijd is om dit verzurend item te sluiten.De volhouders kunnen steeds een nieuw onderwerp openen…

    groetjes van drekes.

  • Byrd

    Hoewel je aan mij net een vraag hebt gesteld is dit item, waarbij bijna niemand op de hoofdvraag is ingegaan en zeker niet Vera, voor mij afgerond. Ieder moet maar zijn conclusies trekken.

    Buena notte amigos.