Waarom ook al weer ?

  • herbert

    Ik had hier behoefte aan alhoewel dit niet mijn gewoonte is. Ik ben de beledigingen naar mij toe meer dan zat, als je een grapje maakt krijg je de wind al van voren en de steken onder water naar het prikbord van Henk ben ik ook beu. Dat slaat namelijk nergens op. Dit is mijn mening en ik vermoed dat ik niet de enige ben die zo denkt. En Paul, eh sorry, Byrd, jij bepaalt niet wie hier mag reageren en hoe er gereageerd wordt al denk je blijkbaar van wel.

    Van mij zal je voorlopig geen last meer hebben, ik ga wel naar het SBS6 prikbord !

    Gegroet.

  • drekes

    Waarom ook al weer?…het ‘informatievolle’ prikbord te raadplegen als je voor het eerst naar een Karpathos gaat?

    Waarom ook al weer?…te denken dat je vragen worden beantwoord?

    Waarom ook al weer?…te hopen dat je de ultieme tip zal krijgen?

    Waarom ook al weer?…die angst te hebben om een vraag te stellen als het niet over een Pygadia-hotel of restaurant gaat?

    Waarom ook al weer?…te wensen dat je mening niet verkeerd wordt geïnterpreteerd?

    Waarom ook al weer?…dat je hopelijk geen schrijffout maak?

    Waarom ook al weer?…te moeten voelen,dat je je als nieuweling minderwaardig bent,en niet tot het ‘kliekje’ behoort?

    Waarom ook al weer?…denken dat er weer geen onnodige zure dialogen ontstaan?

    Waarom ook al weer?…er overtuigd van te zijn dat elke vraag eindigt in een onderonsje van volwassen K.-kenners,die elkaar persoonlijk kennen?

    Waarom ook al weer?…ben ik zo teleurgesteld,dat ik zo weinig nuttige tips heb kunnen verzamelen,om met een gerust hart K.te gaan ontdekken deze zomer?

    Een prikbord wordt gemaakt door de prikborders,en niet door één of andere website-master.De vorige jaren heb ik altijd heel veel persoonlijke tips gekregen van prikborders van de eilanden die ik bezocht heb,en met sommigen heb ik nog steeds een heerlijk en vriendschappelijk kontakt.

    Waarom ook al weer?…dacht ik dit jaar een zelfde heerlijk gevoel te hebben?

    Gelukkig is er die andere site met prikbord(met bekenden van dit -),waar ik toch wel enige nuttige info heb kunnen verzamelen….

    Spijtig…

    groetjes van drekes.

  • wil potters

    BESTE DREKES

    GEWELDIG

    MVG

    W POTTERS

  • Guil

    Precies, ik hoop op Karpathos niet zo'n langdradig gezeur te hoeven meemaken.

  • marilou

    Hoi, dat hoop ik ook!

    Drekes, welke andere site bedoel je?

    Het lijkt mij wel wat om elders nog wat info te vragen/lezen (en geven), goeie tips zijn welkom,

    alvast bedankt!

    groeten,

    Marilou

    PS je kunt ook een privebericht sturen als je wilt.

  • Ouzofan

    Jij hebt het prima onder woorden gebracht Drekes.

    Ondanks alles weet ik zeker dat je een geweldige vakantie zult hehbben op Karpathos, ook zonder prikbord.

  • drekes

    Hi ouzofan,

    ik zal zeer zeker genieten van Karpathos,alleen is het prettiger om met een rugzak vol goede insidertips te vertrekken.Ik ga maar voor twee weken en wil optimaal kunnen genieten van de al dan niet goed verborgen pareltjes van het eiland,ontdekt door mensen met veel kennis van het eiland.De ‘gebruikelijke toeristische’ verstrekte informatie die het internet biedt,is aan mij niet besteedt,alhoewel ik ze wel even vluchtig aandoe.De prikborders hebben meestal een jarenlange zoektocht achter de rug om de ‘beste’ plekjes te vinden,en kunnen je het zo makkelijk maken om je specifieke dromen en wensen waar te maken.(heb ik dankbaar mogen ervaren op andere prikborden.)

    Ik wil zeker geen tijd verliezen om doodlopende wegen te verkennen,een paar kilometer in achteruitversnelling te moeten rijden,mijn huurauto stuk te maken door onberijdbare wegen op te gaan,levensgevaarlijke bergpaden te betreden,klem te zitten met de wagen in de te smalle straatjes van één of ander dorpje,een echt unieke taverna te vinden ver weg van het toerisme,de echte ideale plek van mens/natuurverhouding te zoeken,de echte rimboe zelf te moeten ontdekken…dat kan niemand in 2 weken tijd.

    Ondanks dat mijn insiderstips-rugzak maar mager gevuld is dit jaar,zal ik er zeker het beste van maken en wel vinden wat ik zoek,al zal het een beetje langer duren dan andere jaren….

    groetjes van drekes.

  • InVo

    ik begrijp het: wel de lusten, niet de lasten van het ontdekken van een eiland.

  • drekes

    Op vakantie wens ik alleen maar lusten,de andere 50 weken heb ik alleen maar lasten.4% van je leven is toch niet te veel gevraagd?

  • Byrd

    Nee zeker niet. Ik denk wel dat die 2 weken het ook niet gaan worden als je zoveel zekerheden wilt inbouwen. Mijn 30 jaar Griekenland hebben me geleerd dat niks zeker is en dat dat helemaal niet erg is want alles kan ter plaatse geregeld worden. Karpathos is per saldo een overzichtelijk eiland en niet een jungle.