Waarom ook al weer?…het ‘informatievolle’ prikbord te raadplegen als je voor het eerst naar een Karpathos gaat?
Waarom ook al weer?…te denken dat je vragen worden beantwoord?
Waarom ook al weer?…te hopen dat je de ultieme tip zal krijgen?
Waarom ook al weer?…die angst te hebben om een vraag te stellen als het niet over een Pygadia-hotel of restaurant gaat?
Waarom ook al weer?…te wensen dat je mening niet verkeerd wordt geïnterpreteerd?
Waarom ook al weer?…dat je hopelijk geen schrijffout maak?
Waarom ook al weer?…te moeten voelen,dat je je als nieuweling minderwaardig bent,en niet tot het ‘kliekje’ behoort?
Waarom ook al weer?…denken dat er weer geen onnodige zure dialogen ontstaan?
Waarom ook al weer?…er overtuigd van te zijn dat elke vraag eindigt in een onderonsje van volwassen K.-kenners,die elkaar persoonlijk kennen?
Waarom ook al weer?…ben ik zo teleurgesteld,dat ik zo weinig nuttige tips heb kunnen verzamelen,om met een gerust hart K.te gaan ontdekken deze zomer?
Een prikbord wordt gemaakt door de prikborders,en niet door één of andere website-master.De vorige jaren heb ik altijd heel veel persoonlijke tips gekregen van prikborders van de eilanden die ik bezocht heb,en met sommigen heb ik nog steeds een heerlijk en vriendschappelijk kontakt.
Waarom ook al weer?…dacht ik dit jaar een zelfde heerlijk gevoel te hebben?
Gelukkig is er die andere site met prikbord(met bekenden van dit -),waar ik toch wel enige nuttige info heb kunnen verzamelen….
Spijtig…
groetjes van drekes.