Hi Byrd.
ik heb maar de helft van jouw griekenland-ervaring,en de lokale mensen hebben mij steeds uit benarde posities geholpen, niettegenstaande ik niet meer dan een paar woorden restaurant-grieks spreek.Ik weet heel zeker dat er in Griekenland geen zekerheden bestaan,en dat er altijd iemand bereid is om je te helpen,maar deze onzekerheden wil ik juist beperken door het
prikbord te raadplegen,door mensen met ervaring te horen zeggen:pas op met die weg of ga daarheen,of ga nooit daarheen,want…Die ‘unieke’ griekse toestanden heb ik wel gehad en zijn echt niet leuk op het moment zelf.(het kost je een enorm aantal zwarte haren die plots de dag nadien grijs zijn.)De paar zwarte haren die ik nu nog heb wil ik houden tot na mijn vakantie.
Natuurlijk is Karpathos geen jungle,maar als je wil kan je op elk grieks eiland je eigen jungle verkennen,zolang je maar weet waarheen,en daar zijn die tips van de kenners weer
hoogstnoodzakelijk,tenzij je je in een ‘grote’ stad in de jungle van moderne muziek en souvenirshops en een resem van toeristische bars en restaurants thuisvoelt,dan voldoet de
internetinformatie…
groetjes van drekes.