Waarom ook al weer ?

  • InVo

    Met mijn gevoel voor richting is niets mis ;)

    Wanneer gaan jullie weer terug naar K.?

  • Lipo

    Ik denk ergens in augustus, of zoveel eerder als de klimatologische omstandigheden in NL het wenselijk maken.

    Dus: wat mij betreft a.s. woensdag, maar ik heb het helaas niet alleen voor het zeggen :(

  • Byrd

    U will like it. Mijn advies is om niet in Pigadia te blijven hangen en lekker met een scooter te cruisen als dat je situatie met kinderen toelaat. Laat je verrassen door Karpathos.

  • InVo

    verassen? (maar ik snap je wel ;) )

  • Byrd

    Ik heb je intelligentie altijd hoog aangeslagen. Net als bij de meeste anderen op dit prikbord. Voor de overigen heb ik het maar aangepast.

  • InVo

    B)-

    kan mijn reactie niet verwijderen

  • Byrd

    B) geen zorgen

  • herbert

    Leuk he, die een-tweetjes, het gaat bij jullie weer nergens over zoals altijd. Egotrippers !:X

  • Byrd

    Geef zelf eens een reactie op de vraag die Dido gesteld heeft ipv te gaan schelden.

  • Byrd

    Kees stop met het verpesten van deze site. Als dit niet je cup of tea is dan kan dat. Wat ik onder alle peil vind is om reacties onder een andere naam te gaan plaatsen Herb. Ik verwijs je, hoewel naar mijn mening juist hier ieder welkom is, ook voor je eigen welbevinden naar de site van Henk.