Waarom ook al weer ?

  • drekes

    (tu)

  • jan

    Je hebt groot gelijk dat je de handdoek in de in gooit Vera, dit prikbord is een drama. Er hebben al vele leuke mensen afgehaakt zoals Herbert en John en anderen, die hadden gerichte informatie met wat humor maar dat wordt hier kennelijk niet getolereerd door sommige mensen die denken dat ze het alleenrecht hebben op dit prikbord .. De grootste vervuilers zijn quasi intellectelen Byrd,Didog die berichten plaatsen waar geen touw aan vast te knopen is. InVo denkt alles te weten en is erg vol van zichzelf en M&M is gek. Ik zit zelf bijna nooit op het prikbord maar lees het wel en daar word je niet vrolijk van. Volgens mij komen die lui zelf nooit op het eiland. Het is triest dat nieuwe mensen hier geen behoorlijke info kunnen krijgen en dat de ouwe garde afhaakt. Wel begrijpelijk overgerens. Dit is mijn eerste en tevens ook laatste bericht. Gegroet betweters !

  • InVo

    Jammer, dat je de info van de betweters hoger inschat dan die van de quasi-intellectuelen. Persoonlijk hecht ik meer waarde aan de info van Byrd en Didog dan aan die van John en Herbert.

    Ook jammer dat je mijn info, die rechtstreeks van de Karpathioten komt, lager waardeert dan de reclame-achtige info van mensen die er jaarlijks 2-3 weken vertoeven.

    Maar als info niet wordt gewaardeerd, dan blijft dit toetsenbord stil.

    Zeer spijtig dat een stelletje betweters het hier verzieken door te schoppen de mensen die hier al jaren prikken en elkaar (veelal) ook persoonlijk kennen.

    (niet eens van een verblijf op Karpathos)

  • drekes

    Behalve wat iedereen er vindt:zee,zand,zon,lekker eten,vriendelijke mensen,rust,kalmte,mooie natuur………vond ik er ook het echte grieks gevoel.

    een taverna-uitbater/visser.

    typische huisjes,waar men sociaal nog weet te leven.(tafel en stoeltjes buiten waar iedereen mag aanschuiven voor een leuke babbel…)

    verkeersvrije straten…

    de allernieuwste grasmaaiers

    kamers met PIVAAT bad en keuken

    de lokale wasserette (2 wassen,1 goedkeuren),een sociaal gebeuren…

    de gas- of elektriciteitopnemers komen je niet storen…

    wie wil er nu een grote slee,die je in weinige dorpen kan brengen…

    mijn kapper heeft geen airco…

    Tja,waarom ook alweer?:S

    groetjes van drekes.

  • Byrd

    (tu)

  • InVo

    Kan het alleen maar met Byrd eens zijn (tu)