overtocht Karphatos - Kreta

• Ingrid

Paul kent mij in elk geval beter dan jij, Hans.

• herbie

Dan mis ik dus wel m'n raki, John !

• Wilco

Beste allemaal,

We hebben de knoop doorgehakt, We gaan niet naar karpathos omdat het onzeker is wanneer de ferry's naar Kreta vertrekken. Als we met z'n tweetjes waren was het geen probleem. Maar we hebben ook een kleine jongen bij ons van twee jaar. Bij deze wil ik jullie bedanken voor alle medewerkingdie jullie hebben gegeven.

gr. Wilco

• Ingrid

Ik begrijp dat je naar Kreta gaat, Wilco?

Veel plezier op Kreta en een mooie vakantie gewenst

• Lipo

Meest recente bericht: De F/B Ierapetra van Lane Lines zal deze zomer het traject Piraeus/Milos/Santorini/Heraklion/Sitia/Kasos/Pigadia/Diafani/Chalki/Rodos v.v. varen, de exacte dagen zijn nog niet bekend, maar volgen later deze maand.

Het ziet er dus naar uit dat, zoals gebruikelijk, gewoon van Karpathos naar Kreta v.v. kan worden gevaren.

• byrd

Het bericht klinkt aannnemelijk maar de manier waarop je het formuleert houdt toch een zeker voorbehoud in. Er moet toch ergens iemand in ons netwerk zitten die de weg kent of weet te vinden in de Griekse bureaucatie.

• Lipo

Het voorbehoud is er omdat het Griekse Ministery of Merchant Marine e.e.a. nog moet bekrachtigen.

• Arthur

Op het Kreta prikbord staat een foto van deze boot in de haven van Sitia, hij vaart al jaren deze route