overtocht Karphatos - Kreta

• Ingrid

Misschien heeft Wilco een reden om naar Chania te willen.

• byrd

Wellicht de Samariakloof. Ik weet het niet, maar je kunt dat altijd nog inpassen op een moment dat je dat goed uitkomt bij de keuze Karpathos-Kreta.

• Ingrid

De Samariakloof ligt niet dichterbij Chania dan Herakleio.

Maar kan mij wel iets bij de keuze van Wilco voorstellen. De westkant van Kreta (vanaf Chania nog wat verder westwaarts) is mooier en ook minder druk/toeristisch.

• Wilco

Wij willen idd heel graag naar Chania. Vorig jaar zijn we daar ook nl geweest. Het is het mooiste gebied van Kreta.

We zitten heel erg in dubio wat nu te doen… Morgen verloopt de optie op deze reis. We vertrekken vanaf Amsterdam. De prijs voor de reis valt best wel mee, de bijkomende kosten maakt het geheel duurder. (overtocht, tranfer Heraklion-Chania).

Als we maar zeker wisten welke dag de ferry gaat, dan hebben we die zorg al niet meer.

• Lipo

Of er überhaupt een ferry van Karpathos naar Kreta gaat zal kennelijk pas eind deze maand duidelijk worden. Ik kan me overigens nauwelijks voorstellen dat er geen ferry Karpathos/Kreta komt gezien de hoeveelheid goederen die normaliter vanuit Kreta naar Karpathos moet worden vervoerd.

• Ingrid

juist…. Van Kreta naar Karpathos …

Dat is niet van Karpathos naar Kreta ;)

• Lipo

Gut gut, wat zijn we weer scherp.

Als er een ferry Karpathos/Kreta komt houdt dat ook in dat er een ferry vice versa komt.

• byrd

De puntjes zijn nu niet goed op de i Ingrid. Chania ligt een stuk dichterbij Heraklion (Herakleio). De overtocht Karparhos-Kreta (Kreta-Karpathos) staat nog niet vast, laat staan de dagen waarop gevaren wordt. Verder wens ik Wilco een goede vakantie.

• hans

Ingrid is altijd scherp, dat weet je toch inmiddels ?

• jjohn

Dimitris heeft de ferry niet meer nodig. Dat zal de reden zijn. :-)