smoelenboek

• Ingrid

Das 2x hetzelfde vragen. zit je blijkbaar wel hoog.

bij Pelagos in elk geval 1e en laatste avond. en tussendoor. ik tel de keren niet.

Het viel mij op dat je altijd over K-K hebt en over geen andere taverna. Je zegt altijd dat smaken over tavernes verschillen, dus dat je daar geen adviezen over gaat geven.

Vandaar.

• diana

Hoi Herbie,

Leuk dit te lezen, ik weet ook zeker dat we het lekker na ons zin krijgen.

Een scootertje is misschien ook een idee, ik had alleen wel gelezen dat je dan

in Nederland een bromfietscertificaat moet regelen omdat je rijbewijs niet geldt op Karpathos, klopt dit?? Weet jij dit misschien??

Wij gaan daar zeker eten, het is genoteerd hoor :-) ik zal ook zeker de groeten doen van jou, volgens mij is dit ook een favoriet restaurant van Johnn.

Jij komt echt allang op Karpathos, denk dat je daar een bekende nederlander bent :-)

groet en bedankt Diana

• diana

Sorry Jjohn ik maakte er johnn van hahaha

• tho

bij Pelagos in elk geval 1e en laatste avond. en tussendoor. ik tel de keren niet.

Dat zijn dus alle dagen hahahhaha..mooie zin ingrid

• lipo

Ende vreest niet, Vrouwe Ingrid, Lipo zal er niet zijn.

• herbie

Er zullen er meer niet zijn !

• Janny

Waar niet?

• herbie

Ik heb geen idee of je tegenwoordig een brommercertificaat nodig hebt Diana. Vroeger niet in ieder geval. Ze doen niet zo moeilijk daar. Ik huur de laatste jaren alleen maar een autootje voor een dag of 3 a 4. is niet zo duur in het voor en na-seizoen. Ik betaal meestal 25 euro per dag en dan kan je prachtige tochten over het eiland maken !

• jjohn

In Griekenland is een bromfietscertificaat verplicht en ze kunnen er moeilijk over doen.

vlgs Mij kun je zo'n certificaat hier in Nederland gewoon ophalen bij het Postkantoor.

Groet,

John ;-)

• Janny

Ik denk als je een ongeluk krijgt of ergens bij bent betrokken, je een aardige boete krijgt als je niet in het bezit bent van een certificaat. En daar kun je leuk van uit eten gaan Diana.