Het kost ergens tussen de 10 en 25 euro. Zonder certificaat ben je aansprakelijk bij een ongeluk. Gewooon halen dus op het postkantoor.
Hoi allemaal weer bedankt voor de reacties.
Ben blij dit te weten het zal je gebeuren dat je ergens tegen aan knalt, ik ga geloof ik toch liever voor het idee van Herbie, per dag kijken of we een auto huren, ik heb al sinds mijn 17de geen brommer meer gereden, dit was een een puch maxi, populair in die tijd haha, maar tegenwoordig zijn het halve motors.
Misschien dat Ron voor de zekerheid zo'n certificaat gaat halen dan kan hij altijd rijden ga ik lekker romantisch achterop haha.
Groet Diana
Wij hebben op Karpathos niet alleen een ongeluk gezien, maar zelf meegemaakt. 4 jaar geleden, onderweg terug van de lunch in Lastos ( ik moet toegeven dat je daar niet 100% helder vandaan komt) zijn wij in plaats van een bocht naar rechts te nemen rechtuit de berm in gereden. Schaafwonden, waar je nu nog de littekens van ziet. Daarna nooit meer een scooter gehuurd, liever een paar Euri meer uitgegeven voor een autootje. Men zegt dat iedereen die een scooter of een brommer huurt vroeg of laat een schuiver maakt. Dus: opgepast.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?