smoelenboek

• herbie

De lever bedoel je !!

• byrd

Haha. Heeft Lipo die nog?

• tho

Hij zal maar een klein onschuldig kindje,wat net van het strand komt,wat daar heeft gespeeld met zijn vriendjes en vriendinnentjes doodrijden met zijn dranknek!!

Ik hou ook van een drankje,en andere dingen…maar mij zal je never onder invloed zien in of op en gemotoriseerd apparaat.

• herbie

Dat zal Lipo zeker niet doen Tho ! dat weet ik zeker want ik ken hem !

• jjohn

Lipo had het over een lunch!?! Hij zal dan misschien een glas wijn gedronken hebben, wellicht zelfs twee. Volgens de wet mag dat en Lipo is een intelligente volwassen man welke geen andere domme dingen doet als de gemiddelde schrijver alhier maar wel bekent staat om zijn gebloemde taalgebruik.

Toch vindt een enkeling het nodig hem nu al als moordenaar af te spiegelen.

Goed bezig………………………………………………………………………..:-(

• byrd

Het is inderdaad een doorgeschoten reactie van Tho maar ik vind het ook geen handig berichtje van Lipo.

• jjohn

We moeten niet alles zo zwaar wegen dan zou het een stuk gezelliger blijven.

• byrd

Je moet ook tegen een stootje kunnen. In deze zou het goed zijn als Lipo zelf reageert.

• jjohn

Ik kan me voorstellen dat hij daarmee wacht. Steeds als er iemand zich verdedigd volgt er een ordinaire discussie. Er zijn er nu eenmaal een paar die blijkbaar alleen maar om die reden op een prikbord zitten. Niet om gegevens uit te wisselen of gezellig bij te kletsen maar om te kijken of ze geen mensen kunnen afbranden.

Groet,

John ;-)

• byrd

ik acht Lipo in staat tot een zeer humoristische reactie die de kou uit de lucht haalt.