smoelenboek

• Joke2

Hallo Diana,

Astron is een klein half uurtje naar het centrum. Heen is zeker prima te lopen en terug misschien met de taxi??????????????

Sowieso heb je op zo'n 500-600 meter ook een paar goede restaurantjes, dus je hoeft niet altijd ver weg……

Groetjes

• Ingrid

en in Pigadia heb je ongeveer dezelfde parkeerproblemen als in het centrum van de gemiddelde stad in Nederland!

Lopend heen, taxi terug of ook lopend terug. Ter ontnuchtering van de genuttigde ouzo en voor de broodnodige lichaamsbeweging na een diner waarbij je toch weer teveel hebt gegeten

• Diana

Hallo Joke en Ingrid,

Bedankt voor de tips, misschien dat heen lopen te doen is en anders een restaurantje in de buurt.

Een half uurtje lopen lijkt niets is ook niets maar ik zit ff niet lekker in elkaar, we hebben al geluk dat we mogen gaan 23 mei het hing er nog om of we hadden moeten annuleren, dus ik ben al zo blij dat we kunnen gaan en dan maar alles op een lager pitje, ik ga het in ieder geval proberen te lopen lukt het niet dan ben ik blij te weten dat we onderweg genoeg tegen komen.

Groet Diana

• herbie

Astron is een goede keus Diana. Dat was voor ons de allereerste kennismaking op Karpathos in '97. het is daarna verbouwd en heeft mooie appartementen en een heel gaaf zwembad. Het is inderdaad wel een tippel naar Pigadia, vooral terug omdat de weg wat omhoog loopt maar je zou een scootertje kunnen huren en een taxi is ook maar een paar euro. Naar het strand is het nog geen 10 minuten lopen ! En ga eens eten bij Dimitri van restaurant Crete Karpathos tegenover Romantica. Is vlakbij en het eten is heerlijk en spotgoedkoop ! en doe de groeten van Herbie !

• Ingrid

Het lijkt er bijna op of dat je aandelen hebt bij Kreta-Karpathos en elke avond daar (en nergens anders) eet, Herbert!

• herbie

Ik heb raki aandelen Ingrid !!

• jjohn

Ingrid, gewoon een keer proberen en je bent ook verkocht.

Het eten is er heerlijk en Dimitri is een goeie vent.

Groet,

John ;-)

• Ingrid

wie weet. vorig jaar wilen proberen, maar niet gelukt. alle tafeltjes vol en ik ga niet staan wachten. dan maar geen klandizie van mij.

verder trekken de tavernes ons op dat stukkie niet zo heel erg.

• herbie

Volgens mij zit jij ook heel regelmatig in hetzelfde restaurant Ingrid, genaamd Pegalos.

• herbie

Ik eet hooguit 3x per vakantie bij Dimitri, voor de rest in allerlei andere tentjes. hoe vaak eet jij bij Pegalos ??