smoelenboek

• herbie

Er komt een nieuwe aan Lipo, ik ben op zoek naar een foto waar ik een beetje knap op sta maar die kan ik niet vinden !!

• Ingrid

NÁ 30 april, Herbert, dan ben ik hier in huis klaar met klussen, en kan ik de inhoud van mijn hoofd gaan ordenen :(

• herbie

Je hebt gelijk Gonnie maar ik vind toch dat Ingrid zich niet zo moet laten kennen. Ze hebben mij ook beledigd maar ik trek me daar geen bal van aan en plaats binnenkort wel weer een nieuwe. Ik vind inderdaad ook dat die andere mensen die nooit op dit prikbord zitten hun foto maar moeten verwijderen. Er zijn er diverse waar je nooit meer wat van hoort . Je kent de namen.

• herbie

Wat zit er in je hoofd dan ??

• byrd

Zonder in details te willen treden vind ik dat de discussies de laatste tijd weer een negatief patroon hebben. De pareltjes zijn te dun gezaaid. De oorzaken zijn divers en niet direct oplosbaar. Op de smoelenmeeting moeten we het er maar eens even over hebben. Zelf vind ik dat ik nu niet iets wezenlijke toe te voegen heb aan de info over Karpathos die ik al eerder heb gegeven. Daarom zonder het prikbord helemaal los te laten even een stapje terug.

• jjohn

Het valt mij op dat er enkele personen zijn die nooit informatie geven of vragen over Karpathos, echter, als het maar lijkt dat iemand iets verkeerd zegt of een grapje maakt of er is even een discussie, dan zijn ze er als de kippen bij om het zaakje op te kloppen.

Dat zul je altijd houden op een prikbord zoals dit waar je anoniem blijft.

Groet,

John ;-)

• Ingrid

te veel om op te noemen.

enne…. fijn dat je mij bij naam vanwege verwijderen foto.

jij hebt 'm toch ook verwijderd?

• herbie

ja, maar om een andere reden !

• herbie

Als iemand iets verkeerd zegt: geen probleem. Als iemand een grapje maakt : geen probleem. Een pittige discussie ? : geen probleem. Maar als mensen gaan beledigen ??? een duidelijk probleem !

• jjohn

Herbie moest zijn foto verwijderen!

Er komen hier namelijk ook kleine kinderen. :-)

Hé Ingrid, jij zocht toch nog een klusjesman voor je huis……..

Groet,

John ;-)