Olijfolie export

• Paul

Ja en als ze een werkweek van 5x8 uur hebben zou het zomaar over het weekend heengetild kunnen worden.

• Ingrid

om toch de zee te willen blijven zien!

• Bob en Monica

Even weer de olijfolie. Reisleidster Sudtours kreeg te horen dat olijfolie een explosiefe stof zou zijn. Maar volgens de eigenaar van dat winkeltje op het vliegveld, komt het door Olympic Airways die schadeclaims zat is van bijna zeker Grieken die lekkende, kapotte olieflessen, -cans in hun koffer vonden bij thuiskomst.Ingrid schreef:

>

> om toch de zee te willen blijven zien!

• Paul

O jee nu ben ik overtuigd . Een jurist die dertig jaar in het vak zit, puntjes en grote letters nodig heeft om z'n punt te zetten en er dan weer tussenuitknijpt. Jij laat zeker ook je deodorant die je meeneemt voorschrijven door Transavia. Voorlopig ga ik er maar vanuit dat het mijn zaak is wat ik in mijn koffer opberg. Pas als transavia een goed argument heeft waarom olijfolie niet zou kunnen in verband met veiligheid of een ander zwaarwegend belang ligt dat anders.

• Mary

Paul een jurist met lange tenen zal de wedstijd niet vaak winnen

(Kom ook wel eens in gerechtsgebouwen en bij rechtzaken.)

• joke1

het gaat er niet om wat JIJ in jouw koffer wil stoppen, maar of het kwaad kan.

wel eens de schade gezien van een kapotte fles olie gezien? je kan alles echt gelijk weggooien, als je echt olie wil meenemen moet je dat apart inchecken en betalen, als het goed is verpakt en je wil betalen hebben zij geen poot om op te staan.

heb zelf weleens bijzondere olie gekocht, maar toen bleek dat ik daar omgerekend 13 gulden voor moest bijbetalen vond ik die olie niet meer zo bijzonder

• Paul

Ach Mary dat met die rechtszaken zit wel goed hoor en met mijn tenen ook.

• herbert

Tsjonge jonge, waar gaat dit in vredesnaam over ?? zullen we maar weer eens een ander onderwerp kiezen ? ik ben die olijfolie spuugzat !! lekker belangrijk !

• Paul

Als die olijfolie inderdaad grote schade veroorzaakt bij vervoer vind ik dat een reden om het te weigeren.

• Paul

Wat let je?