Olijfolie export

• Paul

Ik kreeg net van Transavia de volgende mail:

Dear Mr. Severijns,

We thank you for your e-mail.

A copy of your e-mail has been forwarded to our Customer Relations Department. Someone from this department will contact you regarding your complaint, if needed.

Kind regards,

Opheline Debarbieux

transavia.com

www.transavia.com

• Ingrid

klinkt Frans die naam :)

• herbert

Kijk Paul, ik vind dit een beetje zinloze discussie. Alsof je alleen in Griekenland ( zoals Mary schreef op het andere prikbord) goeie olijfolie kan kopen. ik vind dit nonsens want in Italie of Frankrijk en ook in Nederland kan je prima olie kopen. waarom dan al die moeite doen om het vanuit Karpathos mee te nemen ? het kan nog kapot gaan ook in je koffer en dan is de ellende niet te overzien !

• herbert

Frans Liponix ??

• liponix

Ik weet uiteraard van nix. Je m' appelle lièvre.

• Paul

Tuurlijk kun je in Nederland goede olijfolie kopen. Heb ik al eerder aangegeven. Ik ben gewoon benieuwd naar de reden waarom je het niet mag meenemen. Mijn standpunt is dat Transavia niet zomaar van alles en nog wat kan verbieden om mee te nemen als je al een vlucht bij hun hebt geboekt. Als jij dit allemaal gelul vindt, nogmaals, begin dan een ander item.

• Gonnie

Ze gaat nu vast onderzoeken hoe het dan zit met de franse wijn, camembert,brie,etc. Ze is als de dood dat dat straks ook niet meer mag!!!

• herbert

OK, zijn er ooit dinosaurussen geweest op Karpathos ??

• liponix

Aardig, die toevoeging “if needed”. Als ze het niet nodig vinden, zo begrijp ik daar uit, dan hoor je ook nix meer.

• Paul

Ik heb daarom maar aangegeven in een reactie dat het “needed” is.