Olijfolie export

• herbert

Je kan natuurlijk ook een paar liter opdrinken voor vertrek en het in Nederland weer uitplassen. wordt je meteen eens goed doorgesmeerd !

• Gonnie

Goed idee, ik zal de doos bewaren!!!

• Gonnie

Gelukkig was ik niet van plan olie mee te nemen. Bij mij gaan nl. al spontaan douche-schuim flessen open en ik moet er niet aan denken, wat ik aantref als zo'n fles olie open gaat!!!! Hou ik me toch maar lekker bij de zgn. toeristische spulletjes, of zoals mijn zus nog wel eens pleegt te zeggen: emotioneel gebonden troepjes!!!

• Gonnie

Je wilt niet weten wat dat nog meer kan aanrichten!!!! Blijft vaak niet bij plassen alleen!

• Ingrid

Hee Gon, ik mis je nog in Hyves!

als je moeite hebt, laat Annick dan ff kijken

• Paul

Bij mij komen nog meer vragen op. Wat zou de ratio hier achter zijn? Mag Transavia dat zomaar “ out of the blue” verbieden. Zou Transavia ook nog een boete kunnen heffen voor illegaal olijfoliebezit of misleiding als je het probeert mee te smokkelen, zoals Lipo terecht voorstelt. Dit moet toch ergens geregeld zijn (vliegticket?). Als jurist bekruipt me hier het gevoel dat Transavia, als hier geen gegronde reden voor is, buiten zijn boekje gaat .

• Ingrid

als eenvoudig managementassistente heb ik hier helaas geen antwoord op. :(

• Paul

De vraag was in het algemeen gesteld.

• herbert

Aanklagen die handel Paul !! bel Spong !

• Paul

die doet alleen misdadigers.