Tuurlijk niet Herbert. Zo nu en dan komt er wat beroepsmatigs naar boven als je het gevoel hebt dat iets niet zo maar kan. Dat merk je dan op.
heeeel kleintjes dan……..paul…..
psss ,ik ben ook jurist………al ruim 30 jaar….
je vergeet je belangenafweging……..
met puntjes……
de rechter zal het belang van een tube tandpasta anders inschatten dan van een blik olijfolie…en dat is echt zo.
Als je het op een juridisch manier zou bekijken, heb je gewoon geen schijn van kans.
Maar om je te troosten, ik kwam alleen maar lang om Ingrid goedendag te zeggen.
Gegroet dus u allen.
Ach nee.. ik vertelde je net in ons cafenion dat ik jaren me heb bezig gehouden met wetgeving en uitvoering bij lagere overheden tot ik het spuugzat was. Ik heb vele, vele rechtzaken meegemaakt. Een buitengewoon saaie bezigheid. Maar…in Griekenland ben ik een keer in een rechtbank geweest en dat was bepaald niet saai! Een enorme puinhoop. Hoe die rechter daar nog wijs uit werd..iedereen schreeuwde door elkaar en liep door elkaar. Getuigen en gedaagde kwamen er gewoon niet opdagen.. Alleen de griffier bleef onverstoorbaar.
Ben bijzonder benieuwd naar je ervaringen Aad. Inderdaad , in de afgelopen 25 jaar hebben ze eerst oost Kreta vernield en nu beginnen ze aan het mooie westen. Sterker nog, ze hebben het westen voor het grootste deel al verpest. Inderdaad is het gevolg dat je niet veel anders meer kan doe dan een berg op vluchten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?