Olijfolie export

• Chaniotis

(Humpffff, Hier herken ik de hand van een ECHTE jurist, Met een dusdanige zekerheid een stelling poneren dat eigenlijk niemand er aan meer twijfelt. Het zijn vreemde mensen, ook weten ze uit een verloren zaak nog altijd een overwinning te halen, zie collega Bram M.;))

Ja, maar mijn waarde, waaruit blijkt dat het niet meer vervoeren van olijfolie onbehoorlijk handelden is? Het aankondigen was wellicht netter geweest maar of dit nu onder onrechtmatig handelen valt betwijfel ik…………….Ben ook benieuwd naar de reactie………

• herbert

Wordt dit prikbord nu een juristen / advocaten forum ??

• herbert

Dan heeft onze Aad nog heel wat te doen :

Kythnos, Kimolas, Koefonisia, Keros, Kos, Kalymnos, Kastellorizo, Kea !!

• Ingrid

Kythira was je vergeten op te noemen.

• Chaniotis

Neeeeee :D Het universele recht om olijf olie mee te nemen van de mens….:)

Kortom…een beetje gekheid….

Maar laatst ben ik twee keer uitgepakt..Een keer op Amsterdam en een keer op Athene ……Op vloeistoffen…..grondige controle hoor…….

Thuis pakte ik mijn handbagage uit. Ai! Vergeten. Een GROTE fles hoestsiroop die dus TWEE maal op en neer gereist was en een zijvak van de trolley….niet gezien…

Onzin kortom…

• Ingrid

Chan, i nde koffer mag het wel. maar waarom olijfolie dan weer niet mag?

Joost mag het weten! (of Dimitri, Giorgos, Kostas, of hoe ze ook heten mogen)

• Paul

Hoezo een verloren zaak? Ik ben bezig om uit te zoeken hoe het zit. Jij weet het kennelijk al. Met zo'n schreeuwerige reactie met grote letters en veel puntjes kan ik weinig ook al noem je me collega.

• herbert

Sorry !

• herbert

Je gaat er veel te serieus op in Paul !

• Ingrid

geeft nix. daarom even een aanvulling van mijne zijde