foto

• tho

nou herbert..zeg het dan!!..of ben je nou uitgepraat??

• gerard

GEGROET..!

Ik reageer op de vraag waar ik was ,en hoe met me ging!

Ben redelijk nieuw op deze forum en een welkom is toch meer op zijn plaats.

Gerard.

• tho

zwak van je man!!

maar ik weet nu hoe je precies bent..zielig oud en ook nog eens niet eerlijk!!

en nu niet zeggen dat je die berichten niet gelezen hebt..ik weet zeker dat je om de minuut de pagina vernieuwd!! en dat je dag en nacht voor je schermpje zit gekluisterd

groeten verder..ik hou me mond wel dicht..held!!

• herbert

Ik zal niet meer op je reageren, ik laat me niet meer beledigen. Ik kan m'n tijd en energie wel ergens anders voor gebruiken.! Ga wat nuttigs doen met je leven in plaats van te schelden en negatief te zijn. Einde verbinding !

• tho

nou antwoord!!

• gerard

Hallo..!

Ben waarschijnlijk te voorbarig geweest met dit antwoord op de reactie van Stanley,

hiervoor mijn excuses,alles loopt nogal door elkaar,en moet de antwoordenlijn

in de gaten houden.

Groet Gerard.

• Arno

Denk dat het dit jaar Kefallonia gaat worden.

Ben zelf jaren terug op Karpathos geweest, maar ben bang dat het me nu tegen valt. Heb gehoord dat het de laatste jaren een stuk drukker is geworden. Goed voor de bewoners die ervan moeten leven, maar wel jammer als het vormen aangaat nemen zoals op Rhodos of Kreta.

Of is dit nog niet het geval ???

• Gonnie

Ben twee jaar terug op Rhodos geweest, in de oude stad kon je over de hoofden lopen. Aansluitend nog 10 dagen op Karpathos vertoefd, een verademing ! Tuurlijk redelijk druk in het hoogseizoen, maar altijd nog een plekje op het strand en plaats zat in de restaurantjes,terrassen. Maar Keffalonie is misschien ook wel heel mooi!

• Ingrid

Kefalonia is ook heel mooi en groen. Een contrast ten opzichte van Karpathos, waar je nog steeds een strand voor jou alleen kan vinden (ook in het hoogseizoen).

Op Kefalonia struikel je over de Engelse toeristen en die mis ik absoluut niet op Karpathos.

Als ik moest kiezen, wist ik het wel….

• herbert

Ik zat toevallig ook te denken om eens naar Kefalonia te gaan, lijkt me erg mooi.

En Karpathos is absoluut nog niet druk Arno zeker niet als je in het voor of na-seizoen gaat. Pigadia is gezellig druk maar ben je daar een paar kilometer buiten dan straalt de rust je tegemoet. wat dat betreft is er nog weinig veranderd gelukkig !