foto

• herbert

De meesten gaan leuk met elkaar om hoor Arno maar er zijn er altijd bij die het lopen verpesten !

• Gonnie

Was ik net mijn katholieke verleden een beetje kwijt, moet ik alles weer uit de kast halen om missionaris te worden!!!!!Moet niet gekker worden. Wordt liever een griekse pappas, die mogen tenminste nog trouwen!

• tho

en zo'n flinke kerel om je te verontschuldigen ben je ook niet hé herbert.

eroverheen lullen dat kan je wel ..en mij een beetje vals te beschuldigen…zielig van je

• herbert

Wou jij beweren dat je nog nooit iets op het andere prikbord heb geschreven ??

• gerard

Via mijn vriendin kreeg ik te horen dat je mijn,, where abouts,, wilde weten,

alles gaat zijn gangetje ,wel al geboekt voor Karpathos ,iedereen was er snel bij dit jaar met boeken.

Weinig tijd om eens achter mijn P.C te zitten ,en als ik het doe en het forum bezoek vraag ik me wel eens hoeveel tijd er in gaat zitten als ik alle A/Q zit te lezen en er toch enige zijn die kinderen hebben ,waar haal je de tijd vandaan en sommige onderwerpen zijn OTT en de moeite niet om op te reageren,en altijd maar dat bekvechten,zijn jullie wel volwassen of zitten er kinderen op dit forum.

Maar al met al zit er genoeg info tussen en van sommige leden bruikbare tips,dus

toch wel een forse 10 +

Ben nu even wat langer thuis i.v.m ziekenhuisopname dus ik ga het forum wat vaker bezoeken,voor de rest veel lezen en een vraag…ik hoorde dat het in 2006

ook heeft gesneeuwd op Karpathos,is daar bij jullie iets over bekend ,hoog in de bergen kan ik me voorstellen maar in de lagere gebieden?

Een welgemeende groet ven Gerard(Guard)

• stanley

ik dacht dat dit onderwerp over een foto was

maar zoals gewoonlijk gaat dit onderwerp dus weer nergens over

waarom houden jullie je nou nooit eens bij het onderwerp waar het omgaat

sorry dat ik dit zo schrijf maar wou dit toch even kwijt

groeten stanley

• Ingrid

Gerard, we zijn allemaal nieuwsgierig naar je where abouts!

Je staat in het smoelenboek en vroeger lazen we nog wel eens wat van je, maar de laatste tijd dus niet meer.

Moet je nog voor de ziekenhuisopname of is die al achter de rug en ben je nu thuis aan het herstellen? Hoop niet dat het té ernstig was. Hoop wel dat het herstel voorspoedig verloopt.

Gonnie en ik gaan een prikbord meeting organiseren voor alle Karpathos fans hier op het pb. Daar hoor jij natuurlijk ook bij :)

Afijn, lees rustig mee, en laat af en toe je toetsenbord eens rammelen

Beterschap!

Ingrid

• Ingrid

ok.. Griekse vredespappas (of mammas, hihi)

Maar dat wil ik helemaal niet.

Wil best een meeting organiseren, maar geen vredesduifje zijn en zeker geen scheidsrechter op iets wat gezellig moet zijn.

• tho

idd herbert!!! daar heb ik nog nooit iets geschreven!!

hoe kom je bij die onzin!!!¿¿¿

• gerard

Bedankt,

Alweer een tijdje thuis,maar continu nog voor consulten en onderzoeken naar het AMC ,het blijft academisch,dus de resultaten laten wat langer op zich wachten.

Ondertussen probeer ik te wennen aan het thuis zijn,een nieuw ritme ,maar

dat went wel ,gelukkig een meer dan goede verstandhouding met mijn werkgever,

die me voorlopig niet wil zien..ha,ha.

En stoppen of minderen van de geneugtes des levens,er blijft genoeg over gelukkig!

En nu met dat pak sneeuw buiten,het wordt nog meer,is het best wel lekker nu

warm.open haard en glaasje wijn en mijmerend over Karpathos.

Met vriendelijke groet Gerard