foto

• stanley

He Ron, waar is je foto gebleven ??

ik heb dit nu al een paar keer gezegd maar er wordt niks meegedaan

het ging over ron zijn foto

maar er wordt overal overgepraat behalve over het onderwerp

dit is voor een vreemde die op deze site komt kijken niet te volgen

als mensen over me kaar wat te vertellen hebben of prive moeten ze mekaar gewoon emailen maar houden jullie a.u.b bij het onderwerp dat lijkt me veel gezelliger groeten stanley

• Ingrid

Ron is er niet.

• Ingrid

maarrre.. het gaat toch nog steeds over foto's ? alleen nu van Kefalonia!

• Paul Severijns

Ron is er niet geinteresseerd. Ron is allang niet meer het topic. Hebert is deze draad begonnen. Hij heeft hier geen probleem mee. Ik blijf me verder alle vrijheid voorbehouden om ook off-topic te zijn als dat de omstandigheden toelaten. Dat is het wat mij betreft want voordat we het weten zijn we weer door iemand die nog niets heeft ingebracht in een rot discussie verzeild.

• Ron

goeie vraag ….

• Arno

Ben zelf jaren terug ook Diafani geweest en heb er toen ook een fijne tijd gehad.

Misschien dat ik daar maar weer eens een kijkje moet gaan nemen.

Bedankt voor je informatie; de omschrijving van Pigadia doet me echter het ergste vrezen en heb dit soort geluiden de laatste tijd vaker gehoord.

Erg jammer, maar gelukkig is Karpathos meer dan alleen Pigadia.

• Arno

Komen we je misschien nog wel tegen. We zitten vanaf half mei 3 weken in Trapezaki (in het zuiden). Volgens Olympia een klein rustig dorpje voor de echte rustzoeker. Ver van de toeristenkluwen in ieder geval.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.

• Ingrid

Gelukkig is Pigadia bij lange na geen Chersonissos!

• Ingrid

op het PB behorende bij kefalonia startpagina dan zeker!

• Ingrid

Kom je er weer bij, Ron?