foto

• herbert

Lijkt me geen goed idee. Ik vind het triest wat hier gebeurt en ik dacht dat Karpathosliefhebbers allemaal fijne en vredelievende mensen waren. De prikbordmeeting is om een gezellige middag te hebben en leuke gesprekken te voeren, niet om elkaar de hersens in te slaan !

• herbert

Zullen we dat eens aan Henk op de Laak vragen dan ?? de webmaster van het andere prikbord ??

• Joke2

Laten we doen wat Paul voorstelt:

ons concentreren op Karpathos en stoppen met het afzeiken van elkaar.

• Henk

Nu ben je abuis Herbert. Dat was ene Mick.

Tho is naar mijn weten niet op mijn prikbord geweest of het zou onder een andere naam moeten zijn.

• liponix

Zo'n vaart zal het wel niet lopen. Je kunt die meeting natuurlijk ook gebruiken om de vrede te tekenen.

• Ingrid

en dat doen we dan ook nu.

• Ingrid

dus Gonnie en ik zijn dan Vredesmissionarissen?

Hmmm… dan ga ik nog even erover nadenken, hoor!

• Arno

Aad,

Bedankt voor de uitnodiging. Het lijkt me geweldig om de hoofdrolspelers in deze soap eens in het echt te ontmoeten.

Was eigenlijk op zoek na informatie over een bestemming in Griekenland voor mijn vakantie en kwam zo op dit prikbord terecht.

Heb genoten van de conversaties op dit prikbord en deze staat inmiddels ook bij mijn favorieten. Zal hier zeker regelmatig blijven terugkomen. Wat prachtig zo als jullie hier met elkaar om gaan.

Gelukkig zijn er nog genoeg andere sites waar wel informatie over Griekenland te lezen is.

• Ingrid

info zat. eerlijk gezegd te over. je ziet door de bomen het bos niet meer!

laat je1 ons weten wat je bestemming in het griekse geworden is?

• tho

zie je nu herbert…niet lullen voor je iets zeker weet vriend!!!