Okay anoniem zand erover.
Is Januari, bij toeval (bij Toutatis) de maand dat Karpathos het verst verwijderd is danwel het meest verlangd wordt ?
Is dat de reden dat we zo liefdevol/liefdeloos over haar verhalen.
Stoot af wat je mag !
Omarm wat je haat !
Zint eer ge begint.
ps. de meeste Grieken/Nederlanders zijn leuk en aardig.
ypnos gliko,
dido
Veel forums hebben een moderator. Ik zou het jammer vinden als dat nodig zou zijn bij een onderwerp dat ons allen bindt. Wat mij betreft kan veel maar als er een derde om info vraagt zouden we kunnen proberen om niet teveel de kwinkslag te laten overheersen. Ik weet dat ik dan soms ook over de schreef ga maar ik probeer het wel te vermijden.
Ik niet. Heb liever dat ze het hier doen dan op mijn prikbord van www.karpathos.nl Niet dat er daar zo af en toe geen geintje gemaakt mag worden maar het aantal berichten in het prikbord is gemaximaliseerd. Dat betekent dat de grappen de plaats innemen van de serieuze berichten. Het kost mij dan veel tijd om weer plaats in te ruimen door ze te verwijderen. Dat moet echter wel handmatig en 1 voor 1 gebeuren. Daarom heb ik een onderwerp conversatie aangemaakt en een chatruimte. Om dit soort discussies zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoe dat hier gaat weet ik niet maar is mijn zorg ook niet.
Aad schreef:
>
> Aangezien er nogal pos en neg reacties op “SAAI” te lezen
> zijn wie bepaald dan wat wel of niet mag?
> Mag je nu wel of niet gezellig ouwehoeren op dit pb?
> Wie gaat er hier scheidsrechtertje of politieagentje spelen?
hallo allemaal,
Heeft dit prikbord dan geen moderator itt tot die van Kreta en Griekenland ?
Dat verbaast me wel.
Ik kan me voorstellen dat als je gericht info over Karpathos vraagt of zoekt je hier toch niet helemaal aan je trekken komt. Misschien wel jammer omdat jullie toch vrijwel allemaal repeaters zijn denk ik en veel info hebben.
Ik stoor me er verder niet aan, vind het soms grappig en lees er anders wel overheen.
Als er info wordt gevraagd doen wij allemaal ons best deze vraag te beantwoorden, want zoals je terecht opmerkt, zijn de meesten van ons hier repeaters.
Maar soms lokt een antwoord van de één, een opmerking van de ander uit en dan is het gedaan met de draad. dan is het eind zoek.
vraag mij ook al af wie de moderator hier is.
ik weet dat de moderator van griekenland prikbord alle postings meeleest en in geval van spam, kwetstende teksten, etc. het bericht verwijderd..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?