saai

• tho

anoniem…ik geef je gelijk!!

• anonieme aad

Als ik, op dit prikbord over Kárpathos ‘zit’, dan vind ik het niet erg om wat “onzin” verhalen te lezen. Daar ben ik niet de enige in! Erger ik mezelf daar wél aan dan scroll ik naar onder, maar zal nooit mensen persoonlijk aanvallen en zéker niet anoniem. Wanneer iemand vindt dat er geohaat wordt, kijk dan eerst eens naar de andere items. Dat zijn er genoeg. Als je wat over Kárpathos wilt weten doe dát dan eerst. Heb je dat gedaan dan krijg je een inzicht waaróm er lekker gekletst wordt. Heb je dan nog kritiek verspil die dan niet langer aan de negatieve energie, want je bent er immers zelf debet aan. En dan tot slot het weer…..

• liponix

Het komt natuurlijk wel voor dat een berichtenwisseling van het oorspronkelijke onderwerp afdwaalt. Maar om je nou anoniem daarover op te winden. . . .

• maria123456/mary

Ben ik er een paar dagen niet lees ik toch heel wat persoonlijke aanvallen.

Saai is dan niet meer van toepassing. Inderdaad verzanden serieuze vragen weleens in flauwekul. Nou ja; niet lezen als je je ergert. Maar vaak is de vraag welk hotel welke plaats ook niet echt serieus te beantwoorden: wat de een goed vind, vind de ander waardeloos. Vakantie is tenslotte “heel persoonlijk”. De vraag welke kamer je moet hebben in een bepaald hotel heb trouwens hier nog nooit gezien.

Maar de meesten zien hun kamer niet daar zijn ze de meeste tijd met hun ogen dicht.

Bovendien heb ik zin om voor de reguliere vluchten toch maar weer eens naar Karpathos te gaan daar is het tenslotte rond de 19 graden en zonnig. Mijn foto plaatsen heb ik nog geen tijd voor gehad en eigenlijk geen zin om me er in te verdiepen. Maar ik ben toch wel in beeld geweest via inkarpathos.com. Dus als ik eens er tijd voor wil maken zal ik mijn foto er wel eens opzetten. Of als iemand het aanbied om dit voor mij te doen……….. graag.

Nu weer vriendjes zijn en leuk samen “spelen”. (hier berichten posten)

Is er trouwens al een idee waneer er een meeting komt niet precies maar ongeveer?

Mary

• Henk

Deze discussie komt mij bekend voor.

Hoewel, anoniemen waren er toen niet bij. Die zouden dan ook direct hun IP-adres geblokkeerd zien.

• herbert

Ik had niet anders van je verwacht Tho, alsof jij nooit eens onzin schrijft !!! laat me niet lachen !

• Ingrid

Tho gooide beetje extra (vierge) (olijf)olie op het vuur.

• herbert

Ja Henk , zie wat ik allemaal heb veroorzaakt. Ik schreef alleen maar “wat is het hier saai ” maar dat schijnt niet te mogen. Ik geef vaak genoeg serieus antwoord op vragen, ik kom al 9 jaar op Karpathos dus ik weet heus wel het een en ander.

Dat ik af en toe wat flauwe grapjes maak en wat onzin is gewoon omdat ik het anders wel erg saai en serieus vind en ik vind dat dat moet kunnen. Ik beledig toch niemand dacht ik. Als andere mensen daar aanstoot aan nemen moeten ze het niet lezen, makkelijk zat ! Bovendien ben ik de enige niet die dat doet er zijn zat mensen die wat onzin opschrijven dacht ik zo. So what ???

En schrijf eens onder je eigen naam heer of mevr. anoniem want zo is het wel erg laf. Ik heb trouwens het idee dat je een bekende bent. ( ???) !

• herbert

En dat mag wel ???

• Ingrid

En ik ben ook geen 'heilige", hoor!

Maar Anoniem vind ik niet kunnen. Alsof je bang bent voor ‘represailles’ of dat we je thuis komen opzoeken om verhaal te halen. We zijn allemaal erg vredelievend hier, hoor!

(iemand een idee wie Gerda en Sylvia zijn? Zij doen ook duit in het zakje, maar het is eerste keer dat ik hen hier tegenkom. En ik kom hier pas zo'n kleine 1,5 jaar)