saai

• herbert

Nee natuurlijk vind ik dat niet lekker Ingrid . Ik vind het wel heerlijk om op een Grieks terrasje een ouzo of een metaxaatje ( 7 sterren) bij de koffie te drinken. Mythos vind ik trouwens ook een lekker fris biertje. Griekse wijn vind ik een stuk minder. ( ik ben geen alcoholist hoor mocht je dat soms denken haha ).

Ik wens je een gezellige dag toe vandaag ! laat je maar lekker verwennen door je zoons. groetjes.

• Ingrid

Dank je Dido!

• Paul

Het helpt overigens wel om in slaap te vallen. Zo verkeert vind ik dat niet.

• herbert

Da's waar . Heb jij trouwens een ander emailadres ? ik had je nog prive gemaild !

• Paul

Ja Herbie. Mijn computer is gecrashed.Ik heb een nieuwe besteld bij Dell en die is er pas op z'n vroegst volgende week. Tot dan maak ik gebruik van de mailbox van Marylou. Dat is mhampton_nl@yahoo.com Ik kijk uit naar je mail.

• Paul

Ik heb net op het prikbord van Kreta gekeken. Dit prikbord blijkt in november 2006 een meeting te hebben georgansieerd. Misschien kunnen onze organisatoren Gonnie en Ingrid inspiratie opdoen door te kijken hoe onze zusterclub dat heeft aangepakt. De opkomst bij deze keurig geregelde mega-club was 20. Ik denk - chauvinistisch als ik ben - dat we dat als Karpathos fanclub kunnen overtreffen.

• Ingrid

ja, we zullen met z'n 21n zijn :)

Ik ga 24 februari naar Gonnie toe. Tot die tijd denken zij en ik na. Ideeën altijd welkom op onze e-mailadressen :)

• Paul

Ik heb alle vertrouwen in jullie. Als ik naar de bijeenkomst van onze zusterclub kijk denk ik dat wij het met een leuke omgeving en een performance (Aad?) het nog beter kunnen.

• Ingrid

hun smoelenboek is wel 4x groter.

maar ja, kreta is ook groter dan karpathos (en vele malen toeristischer)

gaat aad ook naar de kreta pb meetings?

als hij zou gaan, kan hij voor ons ‘spioneren’ ;)

• Paul

Het pb van Rodhos is ook veel groter, maar dan heb je het wel gehad. Bij vele zusterpb (de meesten?) staan in het smoelenboek helemaal geen smoelen. Op de starpagina van Kreta staat een aparte paragraaf - met links naar foto's - over de meeting van dat pb. Aad staat niet op de foto's of hij moet incognito daar naar toe zijn gegaan. Dat vind ik niks voor Aad. Ik houd het erop dat hij geen insideinfo voor ons heeft.