saai

• Gonnie

O jee, heb net al die “saaie”bercihten doorgelezen en val zowat in een lachstuip. En dat is nog altijd beter dan een potje te gaan zitten vitten of te sikkeneuren. Dus …….blijven we gewoon nog even onzinnig doorreageren, dan hebben we tenminste nog wat te lachen op dit nu toch wel saaie prikbord en houden we ook nog een beetje contact!!

• Ingrid

inderdaad: voor het contact en voor wat ons bindt: Karpathos.

Gon, ik heb je mail geantwoord via m'n werkadres.

• Aad

Ik ga naar me nest. Ik verveel me dood hiero.

• herbert

Gelukkig dat je er zo over denkt Gonnie !

• Paul

Wat mij betreft zou het niet gek zijn om eens een item te wijden over wat wel kan en wat niet. En dan graag zonder persoonlijke aanvallen en niet anonniem. Gewoon op de zaak dus en open. .

• rutger

Ga je in winterslaap Aad?

• Gerda

Jana is mijn zuster, waar ik mee samen woon; zij zit nu voor een jaartje in het buitenland, dus moeten jullie het met mij doen. Het was niet mijn bedoeling om, wie dan ook, af te zeiken. Ik lees elke dag op dit prikbord en ik heb een gevoel of ik jullie allemaal begin te kennen. Maar ik moet ook eerlijk zeggen, dat ik wel eens teleurgesteld ben, als ik een hele rits reacties heb opengeklikt en dan eigenlijk helemaal niks nieuws heb gelezen; dat vind ik jammer.

• Ingrid

uh, dat was MIJN reactie, niet die van Rutger!!

primitief gedoe met1 laptop!

• Gonnie

Tja, kijk….eigenlijk ben ik het wel mee eens dat het prikbord bedoeld is voor zinnige vragen en antwoorden. Zeker voor mensen die voor het eerst naar Karpathos gaan of misschien zullen gaan. Ik ben ook altijd bereid daar zinnige antwoorden op te geven. Maar ja, als er niets gevraagd wordt en je zit op het prikbord met mensen die eignelijk alles al weten over Karpathos, dan wil je wel eens dollen toch. En er zijn nu eenmaal een aantal mensen die daar erg goed in zijn? Positief bedoeld hoor!!!! Dus dan dol ik af en toe eens mee! Zijn tenslotte gelijkgestemde zielen!

• Anoniem

Paul,

Ben het geheel met je eens. Heeft het toch nut gehad om te reageren.

Zal de volgende keer weer netjes mijn naam vermelden.

Hopend dat het allemaal weer goed komt op dit prikbord.

Kalinichta (of zo iets)