saai

• herbert

Wat is het hier weer saai !!

• Anoniem

Vind je het gek met al die flauwe humor van je.

Dacht dit een serieuze site was over Karpathos; maar als ik jouw postings lees begrijp ik ook waarom het hier zo saai is.

Wordt eens volwassen en laat die prietpraat eens achterwegen.

Zou dit prikbord ten goede komen.

• Paul

Ik ben in afwachting van foto 10!

• Paul

Over humor kun je nog twisten maar ik vind dat anonieme berichten hier in ieder geval niet thuishoren. Ik hoop dat dit bericht er niet toe leidt dat hier gegist gaat worden wie eventueel de auteur is want dat is pas echt de dood inde pot voor het prikbord.

• herbert

Geen gevoel voor humor mijnheer anoniem ?? je durft je naam niet eens te schrijven !

• jan

Niets van aantrekken Herbert, die man of vrouw heeft waarschijnlijk teveel citroenen gegeten of teveel azijn gedronken. een zuurpruim dus.

• Ingrid

en foto 11, 12, 14 …

en het is hier nie saai. hooguit een beetje stil, maar dat veranderd wel als Gon en ik straks komen met berichten over de pb-meeting of als de eersten onder ons weer naar het eiland vertrekken, waar de temperatuur zich op een aangename 18 graden stand houdt.

• Paul

Dank je Ingrid. Dit doet me goed.

• Gonnie

Ben ik eventjes een paar uurtjes weg, ontstaat er weer een lawine van reacties.lache………….Wie zou die anoniem kunnen zijn? Niet de bekende prikborders in ieder geval. Dus zo'n nieuwkomer permiteert zich meteen zo'n commentaar. poe,poe……..Je hoeft toch niet mee te doen als je het allemaal flauwe kul vindt. Doe ik ook wel eens hoor!

• Ingrid

Inderdaad: als het je niet aanstaat: mond houden.

is wel eens moeilijk, maar ik doe het wel :)