Foto's stranden

  • drekes

    Zo te zien is er een grondige poetsbeurt,net voor de toeristenmolen op gang komt….

    Spijtig genoeg gebeurt dit niet overal…

    op weg naar Kala Limni,een uniek stukje natuur,met prachtige arenden,even in de ravijn kijken en dan zie je de recyclagefabriek van oud elektro….

    tussen Lefkos en Arkassa…

    Hier ben ik gestopt met fotograferen van horrors,op alle eilanden zie je hetzelfde…(td)

  • Byrd

    Afvalverwerking is een belangrijk verbeterpunt voor Karpathos. Even achter Amoopi ziet het er niet goed uit. De riolering bij Pigadia in zee kan ook veel beter. In het noorden zijn er verder verbeterpunten. Gelukkig blijft er veel moois over.

  • Byrd

    Deze foto's bij Vananda Beach wil ik in aanvulling op mijn vorige post toch ook even kwijt.

  • poppedop

    Waar ik erg benieuwd naar ben is een foto van de huidige situatie van het strand

    ter hoogte van restaurant Liminaki en dat grote (nieuwste) hotel

    Toen ik er verleden jaar was waren ze nog volop aan dat hotel aan het bouwen maar nu het af is zullen alle gasten

    toch ook op het strand een plaatsje moeten zoeken.

    Ik ben nu een beetje bang dat dat heerlijke,relatief erg rustige strand veranderd is in een soort Kalverstraat op zaterdagmiddag?

  • Byrd

    Ik ben ook benieuwd. Drukker zal het zeker worden. Waarschijnlijk meer bedjes. Met een foto ben er dan nog niet. Er is niet alleen een verschil tussen hoog- en laagseizoen. Per week, dag en uur kunnen er al flinke verschillen zijn.

  • drekes

    Deze foto werd mij net toegestuurd door mijn Italiaanse buren in het complex in Lefkos.

    Genomen in Lefkos Bay,op 21 juli.Maria werd tegen de grond gesmakt door deze golf,maar zonder erg.

  • drekes

    Eerder een stevig briesje…>:D<

    http://youtu.be/5Lhs41lmVW8

  • drekes

    Hé Wil,

    geloof het of niet,maar ik heb dat ‘mooie strandenboek’ hier naast mij liggen.De foto's zijn inderdaad professioneel genomen!

    Als je wil(?),kan ik het je opsturen met de post.Natuurlijk heb ik dan wel je naam en adres nodig..Ik zal de zegels wel betalen hoor!..(ik ben een belg,hé..)

    Dit aanbod geldt natuurlijk voor iedere prikker die het boek wil(?weer eens).De eerste die mij zijn adres of postbus stuurt(PRIVE NATUURLIJK),krijgt het boek.Het is een griekse versie,maar de beelden spreken voor zichzelf…

  • eMeM

    heet dat boek

    Karpathos Wonderful blue

    foto's van Stefanakis Chrysostomos.

    Ik heb de engeltalige versie

  • drekes

    dat is het inderdaad.(107blz.)