Foto's stranden

  • Byrd

    Ik houd ook van levendigheid. Daarom heb ik altijd in de centra van de grote steden gewoond en nu in Scheveningen. Dit jaar een fantastische vakantie in Nice ( ja ook daar kiezelstranden). Wat betreft Dido heb ik ook wel het idee dat hij van levendigheid houdt als Amsterdammer. Dit even ter info voordat er verkeerde beelden gaan ontstaan.

  • eMeM

    Het strand voor je zelf willen is bijna onmogelijk. En wat maakt het dat er nog anderen zijn.

    Dit jaar in mei regelmatig met niet meer dan 10 bedjes bezet op strand gelegen.

    Ook regelmatig met zijn 2-en.

    Mooie zandstranden zijn er ook in Lefkos meerdere zelfs en voor jezelf.

    Kwestie van zoeken.

    Persoonlijk vind ik een kiezelstrand niet erg als er bedjes staan en parasols.

    Ik kan niet op het heetst van de dag in de zon bakken.

    Zoals H. Jekkers zegt: '' liggen oefenen voor het crematorium"

  • Byrd

    B)

  • Byrd

    Ik wil toch nog iets zeggen over je verhaal omdat het de integriteit van andere deelnemers op deze discussie-site lijkt te raken. Tegenover je beweringen over de drukte op de zuidelijke stranden in juni staan een aantal andere getuigenissen, waaronder recente met cijfers. Je staat daarin alleen. Je mening over fotoshoppen baseer je in feite op een boek dat je toevallig dit jaar in Mesochoie hebt gekocht. Voor mij en de anderen is dat niet controleerbaar. Waarschijnkijk is het zo'n boekje dat je in iedere vakantieplaats kunt kopen en dat alles mooier voorstelt dan het is. Bedoeld als leuke herinnering. Met de situatie nu dit jaar in Ahata ben ik niet bekend, maar net als overal is het aanbod ieder jaar net weer iets anders. Zo kan je er ook tegenaankijken.

    Tot slot suggereert je impressie dat de hele westkust een junkyard is. Ik ga ervan uit dat dat gewoon opienierend en niet feitelijk is bedoeld.

  • W.

    omdat het de integriteit van andere deelnemers op deze discussie-site lijkt te raken Waarop baseer je die onzin ?

    een aantal andere getuigenissen, waaronder recente met cijfers. Je staat daarin alleen

    Ik zie geen getuigenissen. Recenter dan mijn ervaring kun je er bijna geen krijgen. Ik vraag me af wanneer jouw onduidelijke bronnen de laatste keer daar ter plaatse zijn geweest.

    Je mening over fotoshoppen baseer je in feite op een boek dat je toevallig dit jaar in Mesochoie hebt gekocht

    Hoe kom je hierbij ? Ik noemde dat boek als voorbeeld. Ik baseer me op foto's voornamelijk op internet die ik bekeek toen ik mijn vakantieplannen maakte.

    Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je vanalles verzint omdat je om een of andere reden niet tegen een objectieve mening kan.Voor mij is deze discussie gesloten. Ik heb mijn ervaring hier neergezet omdat dit prikbord daarvoor bedoeld is en hoop dat ik potentiele Karpathosgangers daarmee een beetje realistischer beeld geef.

  • InVo

    Iedereen weet dat foto's in boeken grotendeels mooier zijn dan de werkelijkheid en ook dat foto's in boeken snel gedateerd zijn.

    Het meest realistische beeld krijg je als je zelf gaat kijken.

  • Byrd

    Met dat laatste ben ik het zeker eens, maar je schiet door. Iedere actie roept een reactie op. Ook die van jou.

  • jaro1970@home.nl

    Nou ik heb door deze discussie ook wel een iets ander beeld gekregen hoor van Karpathos, niet negatief hoor, maar dacht dat het een super-rustig eilandje zou zijn.

    Maar ga het binnenkort met eigen ogen zien en zal dan ook eerlijk mijn mening geven.

    Dat de foto's in die boekjes anders zijn dan de werkelijkheid ,is maar net hoe je het bekijkt, als een makelaar foto's van een huis gaat maken voor de verkoop dan fotografeert hij dat ook op zijn mooiste punten en probeert ook minpuntjes te verdoezelen.

    Maar dat wil niet zeggen dat het in het echt dan niet mooi is.

    We zullen zien, en wat de drukte op de strandjes betreft, ach wij zijn toch vroege vogels, meestal zijn we zo'n beetje de eerste dus daar zit ik niet mee.

  • InVo

    Superrustig is het er niet. Wel als je vergelijkt met Rhodos, Corfu, Kos of Kreta.

    Veel plezier op Karpathos binnenkort.

  • drekes

    Ben net terug…Zie het onderwerp foto's stranden.

    reacties:29

    foto's:0

    Ik zal de volgende dagen maar zelf een paar foto's moeten plaatsen…