Foto's stranden

  • InVo

    Pigadia, augustus 2005

    Apella, augustus 2005

    Strand bij de electriciteitscentrale Pigadia, augustus 2006

  • drekes

    Dat bedoel ik dus…

  • InVo

    Ag. Giorgos (Arkassa), augustus 2007

    Lefkos, augustus 2007

    Axata, augustus 2008

    Agios Nikolaos (Spoa), augustus 2008

  • jaro1970@home.nl

    Heb je ook foto's van dit jaar Drekes, niet dat ik bang ben voor die “overvolle strandjes” hoor maar gewoon uit nieuwsgierigheid, ik ga namelijk over 2 weken. Ik lees dat je net terug bent namelijk.

  • InVo

    Overvolle strand vind je voornamelijk in Ammoopi en in Pigadia zo ongeveer ter hoogte van Hotel Electra Beach.

    Ik heb daar (helaas) geen foto's van. Misschien iemand anders.

    Drekes zat, als ik hem goed heb begrepen, noordelijker in Lefkos.

  • InVo

    wat bedoel je dan?

  • drekes

    Die mag je de volgende dagen wel verwachten,maar ik moet wel eerst mijn 400 foto's een beetje ordenen en selecteren.

  • drekes

    Over het algemeen is het druk op de stranden waar er bedjes verhuurt worden.Wil men echter een kalme omgeving(zelfs verlaten),zijn er tientallen zand- of keistranden te vinden.

    In Pigadia is er een strook van een paar honderd meter waar je nagenoeg alleen bent(elektriciteitscentrale) en in Lefkos,met zijn 4 stranden,zijn er ook een paar honderd meter te vinden waar je bijna alleen bent.De Lefkosstranden zijn voor mij de beste van Karpathos,omdat er altijd een aangename noord-westenwind waait,die de hitte reduceert tot een perfecte temperatuur,waarbij je niet zweet.Die bekende,erg populaire,in pittoresk gelegen baaien,zijn overvol en de hitte is er niet te dragen,omdat de bergen de wind tegenhoudt.

    Veel zonnebrandolie gebruiken,en 's avonds kan je geserveerd worden als “fried fish”.

    Maar dit is er ook alom…

    Zoals je ziet,iedereen kan zijn eigen perfect strandje vinden!!!!!!!

  • jaro1970@home.nl

    Leuke foto's Drekes, vindt ze allemaal wel wat hebben, die strandjes zoals ik nu zie,

    ik ga over 2 weken, dan zal ik zelf van die mooie foto's kunnen maken hoop ik.

  • Byrd

    Hier dan een foto ter hoogte van Electra Beach, eind mei 2009

    Vananda Beach, eind mei 2009