Het is allemaal zo divers. Prijzen: noorden-zuiden, benzine-kopje koffie, Romantica-Constantinos. Er is geen eenduidig antwoord. Sorry dat ik in herhalingen val.
beetje vertraagd maar inloggen ging niet in eerste instantie.
Maar als de dagelijkse voedingsmiddelen die in NL 6% b.t.w hebben nu in GR naar 23 % zijn gegaan, zelfs voor water, dan kan je echt wel bedenken dat het duurder wordt.
Ik krijg er verhalen genoeg over. Vanaf lokatie!
En al jullie nou eens niet al met kerst boeken voor je vakantie in september dan zal de touroperator ook eens genoegen nemen met minder winst. Heb het even niet over de schoolvakantie.
En als je echt met de hotel en app. -eigenaars bent begaan dan boek je rechtstreeks. Want als je maar op Karpathos bent maakt het geld toch niet uit heb ik begrepen.
Voor 2011 een nieuwe ronde extra bezuinigingen in Griekenland die onvermijdbaar consequenties zal hebben voor de prijzen. Wie weet waar we uitkomen aan het eind van het jaar?
Zie hieronder een citaat uit Nu dat net op het net verscheen.
"ATHENE - Griekenland maakt zich op voor nieuwe bezuinigingsmaatregelen, omdat het begrotingstekort vorig jaar veel hoger is uitgevallen dan eerder geschat. Dat schrijven diverse Griekse kranten zondag.
Het tekort lag volgens de kranten met 10,6 procent ruim boven de eerdere schatting van 9,5 "
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?