Duurder

• Byrd

Het is allemaal zo divers. Prijzen: noorden-zuiden, benzine-kopje koffie, Romantica-Constantinos. Er is geen eenduidig antwoord. Sorry dat ik in herhalingen val.

• InVo

και η ιστορία επαναλαμβάνεται

(et l'histoire se repete …)

;)

• Byrd

EndaksiB)

• eMeM

beetje vertraagd maar inloggen ging niet in eerste instantie.

Maar als de dagelijkse voedingsmiddelen die in NL 6% b.t.w hebben nu in GR naar 23 % zijn gegaan, zelfs voor water, dan kan je echt wel bedenken dat het duurder wordt.

Ik krijg er verhalen genoeg over. Vanaf lokatie!

En al jullie nou eens niet al met kerst boeken voor je vakantie in september dan zal de touroperator ook eens genoegen nemen met minder winst. Heb het even niet over de schoolvakantie.

En als je echt met de hotel en app. -eigenaars bent begaan dan boek je rechtstreeks. Want als je maar op Karpathos bent maakt het geld toch niet uit heb ik begrepen.

• Byrd

Voor 2011 een nieuwe ronde extra bezuinigingen in Griekenland die onvermijdbaar consequenties zal hebben voor de prijzen. Wie weet waar we uitkomen aan het eind van het jaar?

Zie hieronder een citaat uit Nu dat net op het net verscheen.

"ATHENE - Griekenland maakt zich op voor nieuwe bezuinigingsmaatregelen, omdat het begrotingstekort vorig jaar veel hoger is uitgevallen dan eerder geschat. Dat schrijven diverse Griekse kranten zondag.

Het tekort lag volgens de kranten met 10,6 procent ruim boven de eerdere schatting van 9,5 "

• InVo

En de benzine is daar al duurder dan hier. Was het twee jaar terug nog veel goedkoper dan hier, en vorig jaar vergelijkbaar met de prijzen die we vandaag aan de pomp betalen. Vandaag de dag kost een liter euro ca. 1,84 euro. In de zomer zal dat toch zeker tegen de 2 euro zijn, en mogelijk duurder.

• herbert

Dan gooi ik wel raki in m'n tank, dan rij je als een speer !:)

• InVo

liter raki: 5 euro

liter Euro95: 2 euro….

ik weet niet wat goedkoper is….

• herbert

Op 1 liter raki , rij je het hele eiland rond.

• InVo

Berg af, ja.