Duurder

• jjohn

Ik heb er ook niets van gemerkt?

vlgs Mij is er nauwelijks verschil met afgelopen jaren.

Het ging hier overigens over de prijzen op Karpathos.

Het zou me verbazen als die sterk zouden wijzigen omdat dat in de afgelopen 10 jaar ook nauwelijks gebeurd is.

Maar goed, ‘wat mij zou verbazen’ is natuurlijk geen antwoord waar je feitelijk iets aan hebt.

Wellicht dat Lipo meeleest en iets weet te melden als ervaringsdeskundige.

Groet,

John ;)

• herbert

Sommigen van jullie gaan veel te weinig naar Karpathos ondanks dat er zo veel over geschreven wordt anders zou je weten dat de prijzen ( van o.a . restaurants ) al jaren hetzelfde zijn gebleven. Ik ben dit jaar zelfs iets goedkoper uit met m'n boeking. En wat maakt het uit als het iets duurder zou uitvallen, als je van het eiland houd dan ga je toch !B)

• Byrd

Jammer van dat niet relevante puntje. Wat mij betreft graag op het onderwerp blijven en verder negeren.

• herbert

@ Paul, ik bedoel er mee te zeggen dat je deze vraag niet kunt beatwoorden als je al jaren niet op Karpathos bent geweest. Het is beslist niet persoonlijk bedoeld, je kent me toch ?;)

• Ouzofan

Dat klopt niet Didog. Geografisch ligt Karpathos veel dichterbij Athene dan bij Tripoli.

• Byrd

Ingrid reageerde op basis van touroperators prijzen. Daar hoef je niet voor op Karpathos te zijn geweest. Ik vind dat ook een indicatie voor wat je op Karpathos kunt verwachten. Ik ben het overigens niet met haar eens en ben benieuwd waar ze haar mening op baseert.

Verder ben ik al een paar keer tegengekomen opmerkingen over het recent op Karpathos te zijn geweest. Die wijzen steevast in een bepaalde richting. Ik vind daarom dat die wel een persoonlijk karakter hebben. Ik vind die opmerkingen vaak ook niet relevant omdat ze los staan van het onderwerp. Soms is het wel waar en dan heb ik er ook geen probleem mee.

• jjohn

Toch is het jammer dat er niet gewoon antwoord wordt gegeven op vragen welke mensen stellen.

Er wordt onnodig veel geschreven over dingen welke er totaal niet toe doen.

Groet,

John ;)

ps Ik besef dat ik dat nu ook doe.:S

• herbert

Is dit nu voor mij bedoeld of niet ? af en toe snap ik het niet meer, maar ja, ik ben ook maar een eenvoudige Hagenees !:S

• Byrd

Hoe de prijzen in 2011 gaan worden weet niemand van dit prikbord. Het is een beetje voorspellen en dan kijk je naar een paar dingen die een aanwijzing daar voor zijn. Ik zie je punt daarom niet.

• Byrd

Ja het is ook voor jou graag op onderwerp blijven.