Duurder

• didog

Ik ga naar het buitenland vanwege sterke drank en benzine.

Dat is in mijn land niet te krijgen.

Ik zoek het land waar dat het goedkoopst is.

Dat verschilt per jaar (hangt van de oorlogen af).

Dit jaar vallen een hoop landen af (daar is het oorlog, maar wel lekker warm)

Ik ga, denk ik, maar naar Griekenland (alleen maar monetaire strijd en geen Leidseplein-prijzen). Ouzo en ezels in overvloed.

Anna, ik kom eraan, je ouzo drinken voor 1,10 met nootjes of brood.

Dido

• eMeM

Geweldig (tu)

• Ouzofan

De vraag was of het duurder is geworden op Karpathos. Als iemand dat om wat voor reden dan ook wil weten is dat zijn goed recht.

Als de prijzen hoger zijn dan vorig jaar is dat voor mij GEEN reden om niet naar Griekenland te gaan. Ik zal er ook geen ouzootje minder om drinken.

Ik vind de opmerking van Dido dan ook erg flauw.

En met al dit geneuzel heeft deze topic al meer dan 70 berichten…

• Byrd

Volgens mij gaat het bij Dido om een reactie op de reacties op het priikbord. Hij betwist op geen enkele manier de vraag van Johan 2. Hij verbaast zich wel net als jij over de vele raacties. Lees maar eerdere mails. We kunnen nu ook hier weer over gaan discusieren maar ik had zelf het idee dat we allemaal ons standpunt hadden neergezet. De bijdrage van Dido zag ik meer als iets dichterlijks. Dat mag van mij altijd.

• eMeM

Toen ik op school zat hadden we het vak begrijpend lezen.

Maar aan de reacties te zien hebben sommigen zitten slapen of het werd bij hun niet gegeven.