Duurder

• wil potters

Beste Karpathos Gangers

De discussie moet toch alleen gaan over het DUURDER worden in 2011 op KARPATHOS ???????

over de vraag die JOHAN 2 heeft gesteld in de discussielijst

MVG

W POTTERS

• herbert

Dacht je dat mijn positie leuk was ?? ( je weet wel wat ik bedoel )

Discussie gesloten s.v.p. !

• Byrd

Als je het heel strikt neemt zouden we ons alleen moeten concentreren op eten en drinken in 2011. Jouw reactie dat we het zouden moeten hebben over “duurder in 2011” is dus al te ruim. Je bent zelf al off topic.

Ik vind dat de vraag van Johan 2 niet beantwoorbaar is.Ook niet door mensen die nu op Karpathos zijn.Vandaar dat de discussie uitwaaiert en er ook allerlei andere zaken bijgehaald worden. ik stoor me erg aan de steken onder water die gegeven worden.

• wil potters

LS

Bij een goede discussie noem je man en en paard

mvg

W Potters

• didog

Eerst Drekes bedanken voor zijn pracht-betoog van gister laat.

Wat je hier betaalt voor een trip naar ons onvolprezen eiland, is niet maatgevend voor wat er in Amoopi, Spoa etc. lokaal gaande is , qua micro-economie.

Je kunt, vergeef me de herhaling, voor 125 euro retour naar Athene—-voor 48 euro de ferry pakken————-voor 25 euro per nacht puik slapen————-voor 0 euro prettige Grieken ontmoeten, ontspanning, rust, inspiratie, schitterende natuur en wat niet al verkrijgen.

Grootgroet,

Dido

• InVo

Dido, waar boek je die retourticket voor 148 euro?

In elk geval niet bij de ‘nationale trots’ of een van haar dochtermaatschappijen.

Neem je de uitwijk naar Duitsland of misschien België? Al constateer ik dat een retourtje voor die prijs vanaf die luchthavens ook is als zoeken naar speld in een hooiberg.

• herbert

De vraag van Johan 2 is zeker niet te beantwoorden door mensen die pakweg 1x in de ongeveer 5 jaar op het eiland komen.

Als diverse mensen ( zoals b.v. John en ik en anderen ) die ieder jaar op Karpathos vertoeven, keer op keer zeggen dat het niet echt duurder is geworden en je word niet gelooft dan kun je deze zinloze discussie beter afsluiten !

• InVo

Dus je bedoelt eigenlijk te zeggen dat mensen die meer Griekenland zien dan jaarlijks Karpathos hun mond moeten houden en zich eigenlijk nergens mee moeten bemoeien?

Alles wordt duurder, Herbert. En Karpathos zal geen uitzondering op zijn.

In dit moet ik “100343” gelijk geven: het gaat weer nergens over.

• Ouzofan

Het was misschien niemand opgevallen maar vorig jaar waren sterke drank en benzine een stuk duurder geworden. Op de vraag van Johan durf ik wel te zeggen dat beide dit jaar nog duurder zal zijn dan vorig jaar.

Ook de mensen die elk jaar op Karpathos komen kunnen op hun vingers natellen dat dit duuder gaat worden.

• didog

Waar het over materie gaat, wat en waar krijg ik hoeveel voor mijn geld?, zijn de emoties peilloos.

Je bent 48 á 50 weken per jaar in Nederland en dan ga je een ander land bevlekken vanwege te dure frikadellen, die daar anders heten (lastig trouwens).

Thuis blijven : het heeft zijn voordelen.

Dido