Karpathos Village Pigadia

• marilou

Hallo,

Wij gaan deze zomer naar Karpathos met twee kinderen van 11 en 10 jaar. We willen Karpathos Village huren, maar de berichten erover zijn zo wisselend. Veel beschrijvingen zijn heel lovend en ook veel benadrukken de slechte staat van het zwembad en de appartementen. Nou hoeft het voor ons niet zo superdeluxe, maar we vinden het wel belangrijk dat het zwembad een beetje veilig is en niet (zoals veel mensen schrijven) met gevaarlijke scherpe randen enzo. Heeft iemand in deze appartementen gelogeerd en wat vond je/jullie ervan? Graag reacties, alles wat je erover kwijt wilt is welkom. Alvast bedankt!

groeten,

Marilou

• herb

Hallo Marilou,

Karpathos Village was vroeger een mooi complex, het ligt op 2 minuten lopen van het strand en zag er leuk uit met veel planten en bloemen en schattige appartementjes, het was net een klein dorpje. Tegenwoordig is het helaas wat verwaarloosd en gedateerd. Toen wij er 3 jaar geleden waren was er al veel achterstallig onderhoud o.a slechte matrassen en geen airco. ( die is er inmiddels wel heb ik begrepen ). Het zwembad is klein maar zeker niet ongevaarlijk.

Het was er s'avonds altijd erg gezellig maar nu Els ( Nederlandse) er mee opgehouden is , valt er weinig te beleven.

Misschien hebben ze het een en ander al opgeknapt, dat weten anderen waarschijnlijk beter. Voor kinderen is het best een aanrader. De keus is aan jou. Veel plezier.B)

• Ouzofan

Niet doen Marilou! Wij waren er in september vorig jaar en we hadden er spijt van.

Alle verhalen over het achterstallige onderhoud kloppen. Wat misschien net zo vervelend is, is dat je vrij dicht aan de drukke weg zit. Wij verlangen niet veel luxe op onze vakantie maar een aantal dingen waren kapot in ons appartement en daar zit je niet op te wachten.

We hebben hierdoor onze vakantie niet laten bederven hoor maar nu je nog kunt kiezen zou ik iets anders zoeken.

Groet,

• InVo

Marilou, als je besluit niet naar Karapthos Village te gaan, dan zou je Zephyros Village kunnen overwegen.

Niet al te groot, maar veilig zwembad. Geen kinderbad, maar aangezien jouw kinderen 11 en 10 zijn, ga ik ervan uit dat ze kunnen zwemmen.

Ruime en schone appartementen. Ligt ca. 500 meter dichter bij het centrum van Pigadia dan Karpathos Village en op 50m van het strand.

Kleinschalig ook. 20 appartementen met voornamelijk Nederlanders en Scandinaviërs (Noren, Zweden, Denen)

Succes met het nemen van je beslissing.

• Byrd

Ik zie dat ze vrij wifi hebben. Dat is lekker zeg. Een goede update voor Karpathos.

• drekes

???

• Joke

Vorig jaar september hebben wij een weekje in Karpathos Village verbleven. Ik vond de ligging aan de weg niet zo'n probleem, maar er was inderdaad wel flink wat achterstallig onderhoud. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, dus daar kan ik niets over zeggen. Groet, Joke

• Byrd

??????

" Village is recommended by Zoover Holidays Reviews

Discover our hotel from your PC

Free internet access in all hotel areas"

Zie link voor zephyros village in bericht van Ingrid

• jjohn

In principe heb je in heel Pigadia vrij wifi internet. De gemeente heeft namelijk pakweg een jaar terug op 3 locaties antennes laten installeren twv €45000,-. Of het werkt weet ik niet.:S

Wat Karpathos Village betreft hoop ik dat ze deze winter aangegrepen hebben om te verbeteren.

Het is namelijk een mooi complex. Er waren veel mensen die er jaarlijks terugkwamen dus niet iedereen had last van die weg.

Karpathos Village is normaliter ideaal voor jonge kinderen. Zwembad met kinderbad en speeltoestellen ver van de weg met een poolbar (als hij open is?)

Ik denk overigens dat er ook mensen zijn die dat “achterstallig onderhoud” misschien nog niet eens zo erg vinden. Ik heb erger meegemaakt in Griekenland. :D

Groet,

John ;)

• Byrd

Een jaar geleden? Na de zomer moet het dus nu bekend. En mensen werkt de wifi overal in Pigadia.