Tsja,sfeer….
Dat kan natuurlijk een eindeloze discussie worden,wat jij reuze gezellig vind kan voor een ander een gruwel zijn,toch?
Nu wil ik toch even reageren. Sfeer is iets wat persoonlijk is maar wij waren vorig jaar in Karpathos Village en er was echt geen gezelligheid bij de bar of waar dan ook.
Het meisje achter de bar moet zich stierlijk verveeld hebben want er kwam niemand langs.
Misschien ging het in een andere periode beter maar toen wij er waren niet.
Ik snap mensen die beweren dat achterstallig onderhoud bij Griekenland hoort echt niet. Wij zijn ook op veel verschillende plekken in Griekenland geweest.
Wij hadden de pech bij KV dat we een kapotte WC in ons appartment hadden maar die werd niet gemaakt terwijl ze dat wel beloofden!
We moesten maar naar het appartement van de buren die leeg stond om naar de WC te gaan.
Groeten,
Hallo allemaal,
Op basis van de meningen van anderen over de sfeer (met alle respect) kies ik niet voor een accomodatie. Eigenlijk juist niet, stel je voor dat je je daar dan niet lekker bij voelt. Het moet ongedwongen en vanzelf gaan of niet. Ik ga voor de plek, het uitzicht, het eiland, de stranden, terrasjes, haventjes enz. Af en toe kom je mensen tegen waar het mee klikt en dat is dan leuk, maar ik ben daar niet echt op uit. We zijn met ons gezin op vakantie en niet direct op zoek naar nieuwe vrienden ofzo. Als mijn kinderen lekker wat te drinken willen halen bij de bar hoeft die daarvoor ook niet vol te zitten. We vermaken ons toch wel. Ik vind een mooi uitzicht een lekker terrasje om een boek te lezen en een uitgebreid ontbijt te maken wel belangrijk, of dat er een bosje of parasol is waar je onder kunt zitten. Liefst natuurlijk geen kapotte wc en wel een aardig bed, maar ja, je kunt soms pech hebben, leuk is dat dan niet nee, maar je kunt niet alles uitsluiten. Gezelligheid en sfeer is voor ons een relatief begrip. De kinderen vinden het wel altijd leuk als er andere kinderen zijn, maar dat zal in het hoogseizoen vast wel lukken. In ieder geval allen bedankt voor jullie betrokkenheid en reacties, ik vind het allemaal leuk om te lezen. We zullen het uiteindelijk wel zien, en ik zal mijn bevindingen hier zeker even achter laten.
Een heeeele goed vakantie allemaal, waar je ook zit!
PS en heb je nog leuke tips (hoe je bijvoorbeeld het leukste 2 kamer appartement (boven) kunt reserveren en welke dat is, ed) graag!
groetjes,
Marilou
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?