wat is het leukste plaatsje om te verblijven?

• Vera

Ja, ik ga voor het verblijf SOTS, maar nu als ik kijk op zoover.nl zie ik verschillende aanbieders !! (eventjes zeggen ik ben Belgische van Antwerpen) zodus ik ken geen Nederlandse operators, er zij wel verschillen van prijzen !!! welke zijn betrouwbaar !! arke.nl; suntip.nl (de goedkoopste volgens mij) dan heb je nog 7% korting ,,, met wie boek ik het beste?

• jjohn

vlgs Mij zit SOTS alleen bij TUI en dat is Arke.

Echter, soms kun je boeken via een tussenpersoon welke dan inderdaad 7% korting geeft. (Overigens alleen via internet.)

In Nederland zit ook zo'n bedrijf op internet.

Je gaat dan toch met Arke alleen je order gaat via dat bedrijf.

Wellicht dat dit bij jou ook zo werkt en anders even informeren.

Groet,

John ;)

• Giel

Check iig of degene aan wie je betaalt aangesloten is bij ANVR en SGR, Betaal anders liever een paar tientjes meer .Elk jaar zijn er weer malafide “reisoganisaties”die met het vakantiegeld van andere mensen met de noorderzon vetrekken.

• Ouzofan

Vera,

Boek maar bij Arke want die andere aanbieders kopen de reis ook weer bij Arke in.

Vanaf Amsterdam Schiphol vlieg je ook met Arkefly.

SOTS lijkt me een betere keus dan Ta Nisia.

Vera Schreef:

——————————————————-

> Ja, ik ga voor het verblijf SOTS, maar nu als ik

> kijk op zoover.nl zie ik verschillende aanbieders

> !! (eventjes zeggen ik ben Belgische van

> Antwerpen) zodus ik ken geen Nederlandse

> operators, er zij wel verschillen van prijzen !!!

> welke zijn betrouwbaar !! arke.nl; suntip.nl (de

> goedkoopste volgens mij) dan heb je nog 7% korting

> ,,, met wie boek ik het beste?

• Vera

Nog een vraagje? hebben alle kamers van SOTS zeezicht?

• jjohn

Behalve de onderste twee studio's op de begane grond in gebouw C, ivm de mooie struiken voor het terras, hebben alle studio's en appartementen frontaal zeezicht. Bij deze 2 studio's moet je gaan staan om over de struik heen te kijken. Eigenlijk wel zeezicht dus maar niet vanaf je stoel. Helemaal rechts op de foto deze 2 studio's.

Op de voorgrond het gebouwtje met de vier 2-kamer appartementen. (Laagbouw)

Het uitzicht:

target="_blank">

Het totaal:

target="_blank">

Groet,

John ;)

• dor

hallo

zelf kan ik sound of the sea aanbevelen wel een stukje lopen naar pigadia

lekker rustig en uitzicht over de zee vanaf je balkon

• Vera

Ik heb geboekt, 25 mei , 1 weekje Hotel Sunrice (ik ben op zoover voortgegaan en de beoordelingen waren positief ! ik wou wel SOTS maar was wel een pak duurder en ik ben enkel op het verblijf voor te slapen !! ben geen zwembad toerist, hopelijk heb ik een goede keuze gemaakt. Bedankt voor jullie reacties en nu ga ik voorbereiden. Alle tips zijn welkom!! ik ga 2 of 3 dagen een auto huren, ik ga naar Olympus (wel met de touroperator). en voor de rest hoop ik op het openbaar vervoer.

Thanks Vera

• Byrd

Okay. Let the good times come.