Dat verhaal over die Vikingen zou best eens kunnen kloppen. De Karpathioten zijn ook niet gek. Dat is fijn verdienen, toch? Ze zullen het ècht niet goedkoop houden om de Hollanders een plezier te doen.
Het kan wel kloppen dat het allemaal duurder is geworden, de Karpatioten geven daar de Turken de schuld van. Ze zouden eerst eens hand in eigen boezem moeten steken en bedenken wat ze kunnen doen om het aantrekkelijk te houden.
Men klaagt steen en been over het feit dat de tourist zelf kookt i.p.v. uit eten gaat, er wordt te weinig uitgegeven en dan gaan de prijzen nog verder omhoog zodat ze toch de zelfde omzet weten te behouden. Als je nog eens een enkele keer “uit” wil gaan moet je entree van € 6,00 betalen om ergens binnen te komen terwijl de Griek voor je niets hoeft te betalen, een mix-je aan de bar kost ook € 6,00 en voor een biertje ( flesje Heineken) betaal je € 5,00 en een colaatje kost € 4,00. Inderdaad het is niet leuk meer, daarom neem ik mijn eigen pakje koffie mee en drink ik op een terras graag een ouzo of een karafje huiswijn. Ik wil niet op de cent hoeven kijken maar soms kan je gewoon niet anders.
Enkele accomodaties in Griekenland waar ik in het verleden met plezier zat zijn tegenwoordig in handen van Scandinavische touroperators. Ik heb van twee eigenaren gehoord dat dit komt omdat de Nederlandse touroperators hen proberen uit te knijpen. Er word per jaar minder geboden en dat is gek als je bedenkt dat wij elk jaar meer betalen. De Scandinaviërs schijnen daarentegen eerlijker zaken te doen.
Groet,
John ;-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?