Karpathos

• jjohn

Ik heb nooit zo'n moeite met dat soort mensen, integendeel, ze maken me onbewust heel gelukkig omdat ik weet hoe het is om niet zoals zij te zijn. Ieder z'n mening en da's de mijne. Dus blijf spuien svp. Ik wordt er vrolijk van.

Groet,

John ;-)

• herbert

Dat “spuien” valt wel mee jjohn, ik bedoel het tenminste goed !

• jjohn

Ik doel ook niet op jou. Dat leek me duidelijk.

;-)

• herbert

weet ik, jjohn !

• jjohn

Het kan altijd erger. Een collega van mij ging naar Dubai op vakantie. Alles was er schreewend duur en het was er vreselijk heet. Omdat het een moslimland is kun je er alleen aan alcoholvrij bier komen. Hij was een keer slim en vroeg aan een ober of er niet gewoon een lekker koud pilsje te krijgen was. De ober knipoogde en zou er voor zorgen. Hij kreeg een geweldig lekker koud pilsje maar moest wel 40 dollar afrekenen. Hij is vrij nuchter gebleven.

Groet,

John ;-)

• jan

Ik ken die Tho nog wel van een tijd geleden toen was hij ook altijd zo negatief en vervelend. Kap daar toch eens mee of ga wat nuttigs doen !

• Liponix

Heee Tho (of moet ik je sjaakie noemen?) doe eens even normaal. Als je het over zeiken wilt hebben ben jij daar inderdaad wel de aangewezen persoon voor. Jij weet als geen ander wat dat is. Laten we het dus a.u.b. fijntjes houden en dit prikbord niet vervuilen met het gooien van modder.

• gerda

En zo is alwéér een serieus onderwerp verzand in geneuzel en gehakketak

• tho

allemaal aan herbert de gochemerd te danken gerda!!

als herbert een beetje normaal reageerde op de post van fleur dan was er niks aan de hand geweest.

Maar dat is moeilijk voor herbert,iedereen moet zijn grappen en dollen maar accepteren…herbert..mischien de vaste kliek hier die jou *superhumor* kan waarderen..buitenstaanders die gewoon wat over karpathos te weten willen komen houden niet zo van die gein van jou.

Het is me ook al opgevallen op de andere karpathossite.

Maar Herbert..ga zo door..je hebt de hele kliek op handen.

Zonde dat gewone buitenstaanders die wat willen melden over karpathos..al is het positief of negatief zo worden weggepest door jou!!

Vroeger zeker vaak zelf gepest? waardoor je geen kritiek kan innen¿

Dat denk ik namelijk!

gr tho

ps) liponix….zak jij er ook maar diep in!

• Liponix

Allemachtig!!! Hoe kom jij zo gefrustreerd?