Ik heb nooit zo'n moeite met dat soort mensen, integendeel, ze maken me onbewust heel gelukkig omdat ik weet hoe het is om niet zoals zij te zijn. Ieder z'n mening en da's de mijne. Dus blijf spuien svp. Ik wordt er vrolijk van.
Groet,
John ;-)
Het kan altijd erger. Een collega van mij ging naar Dubai op vakantie. Alles was er schreewend duur en het was er vreselijk heet. Omdat het een moslimland is kun je er alleen aan alcoholvrij bier komen. Hij was een keer slim en vroeg aan een ober of er niet gewoon een lekker koud pilsje te krijgen was. De ober knipoogde en zou er voor zorgen. Hij kreeg een geweldig lekker koud pilsje maar moest wel 40 dollar afrekenen. Hij is vrij nuchter gebleven.
Groet,
John ;-)
allemaal aan herbert de gochemerd te danken gerda!!
als herbert een beetje normaal reageerde op de post van fleur dan was er niks aan de hand geweest.
Maar dat is moeilijk voor herbert,iedereen moet zijn grappen en dollen maar accepteren…herbert..mischien de vaste kliek hier die jou *superhumor* kan waarderen..buitenstaanders die gewoon wat over karpathos te weten willen komen houden niet zo van die gein van jou.
Het is me ook al opgevallen op de andere karpathossite.
Maar Herbert..ga zo door..je hebt de hele kliek op handen.
Zonde dat gewone buitenstaanders die wat willen melden over karpathos..al is het positief of negatief zo worden weggepest door jou!!
Vroeger zeker vaak zelf gepest? waardoor je geen kritiek kan innen¿
Dat denk ik namelijk!
gr tho
ps) liponix….zak jij er ook maar diep in!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?