oh-la-la topic over het bedienend personeel in de restaurants en bars in Pigadia

• Henk

Aad kijk maar uit dat ze er dan niet uit komen vliegen!

• dyan

Ik ga normaal altijd de laatste 2 weken van het seizoen, de afgelopen 2 jaar viel het weer erg tegen, het was een stuk kouder en afgelopen oktober was het erg nat…

merendeel van de restaurantjes gaan dicht of zijn dicht. Je kunt alleen nog maar eten wat er in de keuken aanwezig is. Als je geluk hebt zijn er nog excusies te doen, niet alles. Er zijn een aantal autoverhuurders die de auto's voor de winter al naar Athene of Rhodos hebben verscheept. Het is het einde van het seizoen wat daar wel leuk aan is, is dat de mensen van Karpathos meer tijd voor je hebben…

• Will

Ingrid, waar zit Apse Sfise?

• Ron

ingrid, waar zit Angelos ?? (beetje laat maar ach)

• Will

Ron, ik denk dat ik dat wel weet al heet ik geen Ingrid; naast het theater ligt een appartement met de naam Pigadia Bay Studios (op de begane grond zit Traffic) en daarnaast zit Angelos (dat is dus aan de boulevard).

• Ingrid

inderdaad.

• Gonnie

En als je Angelos dan hebt gevonden, kan haast niet missen als je in het White House zit,(trap af ,2e zaak rechts)moet je ook de spaghetti eens eten, Heerlijk!!!

• Paul

Om dan vervolgens neer te dalen in een lounge-stoel van Traffic, bar direct naast Angelos, en een pilsje te nemen.

• herbert

Wel eens pasta's bij Anemoussa gegeten Gonnie ?? Trap naar beneden richting Sophia's , aan de rechterkant op balkon. Prachtig uitzicht over de haven en het eten is heerlijk !

• Ingrid

kijk … met deze tips helpen we elkaar de vakantie door!

hihi