oh-la-la topic over het bedienend personeel in de restaurants en bars in Pigadia

• liponix

Een echt oh-la-la gevoel krijg ik van Veronica van Under The Trees. Hoe zij het voor elkaar krijgt om elke dag de benen uit haar reet te lopen en toch te blijven lachen is mij een raadsel. Je moet, vooral op zondag, geen al te grote haast hebben, maar laten we eerlijk zijn, voor haast kom je niet naar Griekenland. Paul schreef:

• herbert

Helemaal mee eens Liponix, die Veronica is geweldig, altijd lachen, altijd in voor een geintje en als ze lacht dan ga je door de grond zo'n lief smoeltje heeft ze. Wist je trouwens dat ze uit Bulgarije komt ?

Een discussie over restaurants vind ik zinloos, die hebben we op het andere prikbord ook wel eens gevoerd. Wat de een lekker en geweldig vind, vind de ander misschien smerig. Diverse malen op aanraden van iemand ergens gegeten en vaak valt het bitter tegen. Smaken verschillen nu eenmaal. Je kan beter zelf op onderzoek gaan .

• herbert

Niet fotogeniek ?? en mijn foto dan ?? DAT is het oh la la gevoel !!!

• liponix

Daar komt nog bij, Herbert, dat Under The Trees natuurlijk niet in Pigadia is. Maar tegenvallen daar is mij nog nooit overkomen. Ik dacht overifgens dat ze uit Georgie kwam. Maar waamaaketuit.

• liponix

Kom, Herbie, we moesten onze foto's maar verwijderen en ons ernstig gaan bezatten.

• Paul

Inderdaad niet Pigadia maar wel wat ik noem Groot Pigadia.

• herbert

Lijkt mij ook het beste !

• Aad

ahum, mag ik u er even aan herinneren dat er bij Seaside twee geweldige meiden liepen (of nog steeds lopen)? Die ene blonde kwam uit Kiev geloof ik. Als zij naar je lacht beginnen er een paar honderd kolibrie's in je binnenste te zoemen. Kijk Veronica kan er wat van maar die?

• Paul

Ha ha die Aad. Prachtige lyriek. Dit is echt oh-la-la.

• Ingrid

hahaha het lukt herbert niet z'n foto te verwijderen

en dit prikbord/smoelenboek schijnt geen beheerder te hebben, want die reageert niet op de mails van Herbert