oh-la-la topic over het bedienend personeel in de restaurants en bars in Pigadia

• Ingrid

oki…. Romios al uitgelegd…

Apse Sfise is een (wat wij hier noemen) snackbar, maar je kan er de lekkerste Gyropitta eten! Eentje sprak ook (een beetje) Nederlands (“wat heb je mooie ogen”. Had hij van Nederlandse vakantievierdster geleerd) Gyropitta voor (ik geloof) 1,75 €. Met z'n 3n heb ik daar wel lekker doch voedzaam gegeten (Ik snap nog steeds niet hoe Grieken het voor elkaar krijgen om 2 van die pittes te verorberen) voor krap 10€

Pizza eet je bij Angelos, je weet wel, die ingeklemd is tussen die 2 bars.

100.000x voorbij gelopen, want ‘nee… ziet er niet gezellig uit’, maar ondertussen wèl goede pizza (in diverse afmetingen). Ook voor take-away

• Ron

??????

• Ingrid

Tiser Ron?

Ik spreek geen Fries, kan het dus niet voor je vertalen :)

• Aad

Om ff door te gaan op die ober van Sofia's Place, (Angelos) ik had een keer spaggetti besteld, word gebracht zonder kaas, dus bonk kaas uit die keuken gehaald, ober bij z'n oren vastgepakt en boven dat bord spagetti gehouden, kaas tegen z'n voortanden en schaven maar. Valt wel mee hoor met die tanden van hem, je moet bukken als hij z'n kop omdraaid. Maar of dat nou zo'n ohlala verhaal is?

• Ingrid

en laat ik nou net bij Sophia's Place nog nooit gegeten hebben!

• Paul

Die plek valt voor mij nu onder de curiosa van Pigadia.

• dyan

kom al jaren op karpathos (15) maar ik ga altijd of in het voorjaar of in oktober, als het meezit ga ik 2 keer per jaar. dit keer dus in september. als ik een beetje een leuke foto kan vinden zal ik die plaatsen, ben bang dat dat een hele moeilijke strijd gaat worden

• Ingrid

Geeft niet. We zijn hier geen van allen fotogeniek :)

wel altijd leuk om nieuwe mensen tegen te komen hier.

• Ingrid

en daarvoor?

ik heb er wel eens voorgestaan, maar de kiddo's wilden er niet eten.

(“er wordt bijna alleen maar Nederlands gepraat, daar wil ik dus niet eten”)

ik bedoel, ze zijn (nu) 12 en 10,5, maar weten wel wat ze willen: Grieks en liefst bestellen in gebarentaal :)

• Paul

De glossy restaurantjes met die witte doeken in het midden van de boulevard.. Helmaal fout. Een dieptepunt voor het oh-la-la gevoel.