oh-la-la topic over het bedienend personeel in de restaurants en bars in Pigadia

• Ingrid

In Aad schuilt een Socrates :)

• Aad

Degenen die mij een beetje kennen en weten dat ik vele platonische verhoudingen heb met mooie mensen verwijs ik graag naar mijn eidos, elenchus en aporia.

Echter, ik zou niet graag op de smoelenreünie een drankje aangeboden krijgen met dezelfde inhoud als de beker die Socrates verplicht te drinken kreeg.

• Ingrid

kom je dan aad? ik heb nog geen bericht van je gehad hierover.

enne … je neemt je eigen drank mee ;) dus Socrates taferelen hoef je niet (direct) bang te zijn

• herbert

Klopt ! wel jammer want ik wilde een NOG knappere foto er op zetten !

• Paul

Die beheerder denkt nog zo'n foto liever niet en houdt zich dus schuil. Het is toch geen toeval dat iedreen z'n foto kan verwijderen maar Herbie niet?

• Ingrid

vandaar dat hi/zij zeker niet reageert op mails van Herbie

• herbert

Of hij wil mij er juist ophebben als goede en positieve reclame voor z'n website !!

• lynn

wil eind oktober (herfstvakantie) naar Karpathos. En vraag me af hoe het weer dan -gelet op vorige jaren- zal zijn….En zijn er nog voldoende terrasjes,winkeltjes,excursiemogelijkheden te doen dan.

• Ingrid

Er zullen al wat restaurants gesloten zijn en de excursiemogelijkheid ook minder.

Misschien zelfs al wat hotels gesloten!

• Paul

In vakantie-toppers als Santorini, Mykinos en Paros sluiten de meeste cafe' s e.d, al begin oktober. Hoe denk dan dat het eind oktober is in Karpathos? Overigens zie ik niet het verband met het onderwerp oh-la-la. Als dat toch je eigenlijke vraag is dan kan ik je verzekeren dat Karpathos eind oktober lekker relaxed is maar niet oh-la-la.