Ik heb me heilig voorgenomen . . . . .

• Ingrid

het is toch nog goed gekomen met de ‘kandidaat’ van gisteren.

het bleek dat hij z'n telefoon thuis had laten liggen en naar familie in Den Bosch was gegaan.

vandaag ben ik gewoon naar Tilburg gegaan. was gezellig en krijgt zeker een vervolg

weet niet wat de toekomst brengen zal, maar dat zal de tijd leren.

eind goed al goed ;)

• Paul

Leven in Griekenland “”It is to be blessed and it is to be cursed; cursed by stubborn people, cursed by lies, delays, unexpected disappearances, unexpected arrivals. "(Uit het boekje waar Dido mee bezig is).

• herbert

Klopt Ingrid…..love and peace !

• Paul

Dat is zo maar ook in moeilijke omstandigheden kun je er het beste van maken in plaats van weg te zinken in zelfbeklag. Daar gaat het mij om of je nu oud of jong bent.

• Ingrid

klopt wel, hoor :)

ben benieuwd naar dat boekje van Dido. vertaald hij het voor een uitgever?

wat is de Engelse titel dan?

• Ingrid

dom … dat is natuurlijk Tales on a Greek Island.

andere vraag: wie is de auteur? Dido?

• Paul

De titel is “Tales from a Greek Island”. Het is geschreven door Roger Jinkinson - Jinks als je hem een beetje beter kent - een Walshman. Hij woont een groot deel van het jaar in Diafani. Volgens mijn informatie vertaalt Dido het boekje op verzoek van Jinks en wordt het in eigen beheer door hem (Jinks) uitgegeven. Het goede is dat hij de polsslag van Karpathos/Griekenland weet te beschrijven aan de hand van korte vertellingen waarin de bewoners hun tradities en verhouding tot de natuur een hoofdrol spelen. Er zit veel humor in.

• Ingrid

dus te bestellen tzt op Karpathos? hmmm… Dido als intermediair voor Nederlandse geïnteresseerden?

• Paul

Jinks boekje is al verkrijgbaar in Pigadia. Je kunt het via interenet bestellen. Dido werkt nu aan een Nederlandse vertaling.

• Joke2

Engelse versie is te bestellen via bol.com. Let op dat je wel het boek bestelt dat geschreven is door Roger Jinkinson, er is nl. nog een boek te verkrijgen met dezelfde titel, maar dit gaat over Skiathos.