ik weet het, ik weet het…en veel van wat ze je voorspiegelen is lucht
O jee, nou moet ik weer nadenken over wat ik zou moeten veranderen. Eigenlijk al jaren hetzelfde (afvallen, opruimen,leuke vent scoren) , maar ja, ook al die jaren nog niet gelukt. Dus neem ik me dat ook maar niet meer voor en zie wel hoe dat allemaal gaat lopen. Des te groter de verrassing als dat toch nog gaat lukken. En verder…..Een leuke ontmoeting arrangeren tussen al die trouwe prikbord schrijvers!Mijn voorstel om dat te doen voorafgaand aan het Dalaras concert staat nog steeds!
He Gon, zullen we samen gaan ‘zoeken’?
Voorafgaand aan het Dalarasconcert. Ik weet niet of iedereen gaat, anders organiseren we toch een keer iets ergens in den lande dat gemakkelijk voor iedereen te bereiken is? Jij woont nabij Haarlem,Herbert en Paul in Den Haag, ikke in De Bilt. Mary123456 woont ook ergens rond Den Haag volgens mij. Maar waar Tho, Dido, Gerard, Liponix en anderen hun schuilhut hebben staan … geen idee.
Dus resumé: jij en ikke gaan op zoek naar een leuke vent én organiseren een Karpathosprikbordmeeting (misschien i.s.m. Karpathos.nl?) Idee?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?