Ik heb me heilig voorgenomen . . . . .

• Ingrid

ik weet het, ik weet het…en veel van wat ze je voorspiegelen is lucht

• herbert

gebakken lucht !!

• herbert

10 kilo ???? had je maar niet zoveel oliebollen moeten eten !!

• Ingrid

ik heb er 3 op, maar had melomakarona gemaakt zaterdagmiddag….. :(

• Paul

Wat een dramatiek ligt hier achter.

• tho

moet het persee een griek zijn ingrid?

en als in het ontmoetingsgesprek naar voren komt dat ie toch liever niet terug naar griekenland wil verhuizen¿¿

o ja..mijn voornemens…GEEN voornemens:-)

ook niemand teleurgesteld als er niks van komt.

• Gonnie

O jee, nou moet ik weer nadenken over wat ik zou moeten veranderen. Eigenlijk al jaren hetzelfde (afvallen, opruimen,leuke vent scoren) , maar ja, ook al die jaren nog niet gelukt. Dus neem ik me dat ook maar niet meer voor en zie wel hoe dat allemaal gaat lopen. Des te groter de verrassing als dat toch nog gaat lukken. En verder…..Een leuke ontmoeting arrangeren tussen al die trouwe prikbord schrijvers!Mijn voorstel om dat te doen voorafgaand aan het Dalaras concert staat nog steeds!

• Ingrid

Nee Thootje… Zeker niet persé.

Zolang ie maar dezelfde passionele hartstocht voor Griekenland heeft als ik :)

en er nog een beetje appetijtelijk uitziet … (oog wil ook wat!)

• Ingrid

He Gon, zullen we samen gaan ‘zoeken’?

Voorafgaand aan het Dalarasconcert. Ik weet niet of iedereen gaat, anders organiseren we toch een keer iets ergens in den lande dat gemakkelijk voor iedereen te bereiken is? Jij woont nabij Haarlem,Herbert en Paul in Den Haag, ikke in De Bilt. Mary123456 woont ook ergens rond Den Haag volgens mij. Maar waar Tho, Dido, Gerard, Liponix en anderen hun schuilhut hebben staan … geen idee.

Dus resumé: jij en ikke gaan op zoek naar een leuke vent én organiseren een Karpathosprikbordmeeting (misschien i.s.m. Karpathos.nl?) Idee?

• Gonnie

Toppie!!! Ben deze week nog vrij, jij ook toch? Vrij gezellig , mannelijk Nederland. pas op! Wij gaan scoren!!!!